💬
Logga in
Fuska.se

Vm Guld

15 svar · startad

Trådstartare #1

så sverige vann med 4-0 mot tjeckien vad tycks?

Gustavsson blev förste coach att leda ett lag till både OS och VM guld och sverige var fösta nation att vinna båda samma år.

Sedan så blev Jörgen jönsson först med att vinna tre guld samma år.

Senast ändrad:

De utklassade Tjeckien totalt och vann rättvist

Vann vi ?

Trådstartare #4
↗ till inlägget

Vann vi ?

Ja. :P

Asgött. De har skrivit ny hockeyhistoria. B)

22 May 2006

Jag tycker sverige var överlägsna i finalen.

24 May 2006

japp, men ofta man väntar i 8 år?

Trådstartare #8
↗ till inlägget

japp, men ofta man väntar i 8 år?

jo när var senast sverige vann VM guld? jo åtta år sedan, iaf sa dom så i direktsändningen.

25 May 2006

jag tycker att fotboll suger...ni behöver inte ge mej kommentarer bara för att jag skriver det jag tycker

Härligt att ha skrivit hockey historia genom att vinna OS och VM under samma år

↗ till inlägget

jag tycker att fotboll suger...ni behöver inte ge mej kommentarer bara för att jag skriver det jag tycker

Vad har fotboll med tråden att göra?

Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar.

Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring?

Jag tycker det var en rättvis kamp, Sverige var totalt överlägsna.

↗ till inlägget

Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar.

Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring?

Håller med dig till 100%. ;)

26 May 2006
↗ till inlägget

Hehe...

Sverige vann och det var rättvist och Tjeckien behöver öva sitt spel lite mera.

Men underskatta inte Tjeckien för detta de kan komma och vinna nåt annat viktigt närsomhelst.

↗ till inlägget

men förlåt da att jag skrev fotboll istället för ishockey och jag är 14 år jag har skrivit till admin att han ska ändra men han är så trög :angry:

Senast ändrad:

Trådstartare #16
↗ till inlägget

du måste ju vara ännu trögare som inte fattade att om du fyller i 0 som år blir det 0

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in