:cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'(
Hjälp På Pokemon Silver
↗ till inläggetkan du förklara lite bättre tack/blizzey:cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'(
↗ till inlägget¨:cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'(
jag bhöver bara hjälp mäd vilken pokemon jag ska ta i början och vart man får den saken så män kan hita ho-hu
↗ till inläggetho-hu vem är det du menar väll ho-oh:cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'(
↗ till inläggetmm det jör jag:cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'(
↗ till inlägget:cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'(
ok
vilken karate gubbe?
:huh:
↗ till inläggetnär man ska möta ash på vägen till pokemonligan så ståt det 1karate gube åt vänster och en åt högervilken karate gubbe?
↗ till inläggetSka du till Pokemon ligan i början???vilken karate gubbe?
↗ till inläggetnee det ska jag inte men jag kan koma dit på 1dag B)vilken karate gubbe?
aha! ni menar dom där gubbarna som står ivägen för två öppningar innan victory
road.
:lol:
aa
ok!
:cool:
men hur komer jag för bi ?
öppning 1: klara pkmn ligan.
öppning 2: klara alla 16 gymen och prata med prof. oak i pallet town.
du ska välja cynaquil
↗ till inläggetvarför ska han göra detdu ska välja cynaquil
och vad har det med det här innlägget och göra :bah:
↗ till inläggetutdrag ur texten:jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början:cry: jag har glömnt alting på pokemon silver och ni hjälpa mej jag komr inte i håg vilken pokemon som är bäst att ta i början och jag har glömnt så man komer till ahs jag kan bara få bort förtsta karate guben :'(
ok jag trode vel det =)
cyndaquirl är bästa valet, ja!