Nån som vill byta ett lvl 103 rs acc mot andra mmorpg saker eller accs, cs accs? Har också saker för ca 15mil. :gitarr:
Nån som vill byta ett lvl 103 rs acc mot andra mmorpg saker eller accs, cs accs? Har också saker för ca 15mil. :gitarr:
det går inte vara så hög lv i rs och tror du värkligen att någon byter cs acount mot ett rs account
haha det går visst att vara i lvl 103 på rs det går till och med att vara i lvl120+
Högsta levlen på rs är 126 och högsta total e 2074
Jag byter gärna mot nåt, nämn nån annat mmorpg spel då
↗ till inläggetdet går inte vara så hög lv i rs och tror du värkligen att någon byter cs acount mot ett rs account
Mm.. de tror jag eftersom att en på min msn ger cs acc för 400k?
fel forum....
↗ till inläggetfel forum....
istället kan du anmäla, vilket jag tänker göra nu, och jag tänker anmäla dig med!
Jag kanske köper:
*e den member
*vad har den för grejer
*vilket annat mmorpg?
cs är förresten ingen ingen mmorpg för mmorpg är lika med masivemassonlineroleplayinggame och cs är ju en första person shooter !
~~~~~~
Du skulle bara veta hur mycket du kan få för en lv 103 gubbe. Lägg ut annons på tradera,ebay,blocket. Så kommer korkade data/spel nördar som lägger bud på 1000 kr +.
såg en acc i lvl 117 som dom köpte för 3000!
Ja, testa hellre och skaffa riktiga pengar än fjantiga fuska mynt.
Du kan göra mycket med 1000 kr +
Såg en lv 99 acc som blev såld för 1700 kr.
Finns många köpgalna personer så passa på.
Man kan ha 126 combat på Rs och Total lvl 2178.Det e max just nu :medieval:
lägg upp en screen shot
kan ju alltid köpa jag spelar aldrig cs och kan fica fler om vill börja spela igen men jag ska ha bevis på att gubben finns
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in