looooooool.... I Morrgon på Nationaldagen är det 06.06.06. altså vilddjurets tal 666... Jag ville bara informera om detta :) Och för att skapa en liten diskution, visste ni det innan och hur ska ni fira i morrgon? :)
Nationaldagen-666
Marchera med alla nazister (sarkasm).
Njuta av att man slipper skolan förmodligen...
Njuta av att man inte behöver att gå till skolan.
Ska inte göra något speciellt.
Gå å träna.
Njuter av att vara fri...
Fast jag tycker man skall festa i skolan istället för att få ledigt.
Jag har inget speciellt som jag ska göra imorgon utan jag ska bara ta det lugnt. Ett flertal band släpper ju album eller låtar imorgon som Deicide och Entombed
amagad, släpper Orvar Säfströms gammla band en platta imorrn ?!
Så... du hade tänkt att köpa den plattan?
Jag tror att Behemoth släpper ett nytt album ochså fast jag ska inte köpa något album. Jag väntar ett tag
↗ till inläggetJag tror att Behemoth släpper ett nytt album ochså fast jag ska inte köpa något album. Jag väntar ett tag
Släpper Behemoth ett nytt album? Måste skaffa det.
Kanske drar in till stan med buss med polare och sedan drar in till något disco.
Jag ska dra på Pluton Svea högt som f**********N :)
↗ till inläggetJag är inte säker på att det släpps imorgon men de ska släppa ett nytt album som kommer att heta Demonica iallafallJag tror att Behemoth släpper ett nytt album ochså fast jag ska inte köpa något album. Jag väntar ett tag
Ingen som ska göra något speciellt?
Stort Nazist tåg kommer marshera i centrala Stockholm. Något våldsamt kommer hända. 90% säker på det.
De e ett ställe i USA som heter Hell, å dem säljer souvenirer me de, å gissa va dem kostar!!6 dollar och 66 cent XD!!
Nån som ska gå på premiären av Omen imorrn dåe?
fira ?
↗ till inläggetnej.. Dom är inte nazister... dät är vanliga killar som värnar om sitt land.... -.-Stort Nazist tåg kommer marshera i centrala Stockholm. Något våldsamt kommer hända. 90% säker på det.
↗ till inläggetJag med, och Ultima Thule :) :kung:Jag ska dra på Pluton Svea högt som f**********N :)