Vi ska snart göra MC i vår guild nu, Men de säger att man ska bli "Attuned for MC"
Vad är det?
Vi ska snart göra MC i vår guild nu, Men de säger att man ska bli "Attuned for MC"
Vad är det?
Du måste göra en speciell quest serie som ger dig tillgång till MC. Annars kan du inte komma in där.
Vart får man den?
Thottbot is your friend.
Men svara på de istället för att visa en sida! Han ville att ni skulle ge svar och ingen sida!
Du ska prata med Duke Hydraxis som finns i Azshara i en ö vad jag såg i en karta. Ser du någon lv 60 på vägen så kan du fråga honom och leda dig dit.
Fel.
Du talar med en Blood Elf (eller vad det är) i Blackrock Mountain, han finns vid MC kristallen :>.
I thottbot så står det att man startar questen i azshara.
men , va dum man får va... Du tar questen utanför vägen in till brd.. Också vid en kristall , är en blood elf där som du tar questen av.. sedan köru brd , tills du kommer till en annan instance innuti BRD , MEN gå inte in i instancen förrens du har tagit "core fragment" som är ungefär till vänster om Instance "spegeln" . Sedan när du ska in till MC me guilden eller nått , Så "snackar" du med Stenen som är brevid bloodelfen där du tog questen från början..så skaru typ lägga handen på stenen och så ere klart xD.. :ph34r:
Hehe, Har hittat den :D
↗ till inläggetJa du är bäst. Jag tror jag ska börja avguda dig. Tända rökelser och sätta upp en liten staty av dig.Hehe, Har hittat den :D
hehe ja som man säger ingen gillar folk som skryter :PJa du är bäst. Jag tror jag ska börja avguda dig. Tända rökelser och sätta upp en liten staty av dig.
Jaha...
Bra ^_^
Mycket bra..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in