💬
Logga in
Fuska.se

Jag Får Discconect Hela Tiden .. :(

12 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej. igår började de.. jag får DC hela tiden.. :( jag har provat byta lösen.. så de är ingen som hackar mig och jag får ändå hela tiden DC (disconnect) .. :(

Vad kan jag göra åt detta? tacksam för svar.. blir ju snart lvl 38.. :P så jag vill järna bli de utan att få DC hela tiden..

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Hej. igår började de.. jag får DC hela tiden.. :( jag har provat byta lösen.. så de är ingen som hackar mig och jag får ändå hela tiden DC (disconnect) .. :(

Vad kan jag göra åt detta? tacksam för svar.. blir ju snart lvl 38.. :P så jag vill järna bli de utan att få DC hela tiden..

Det är ditt internett...100% ..minsta lilla störning ger dig Disc

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

men vad är felet? tittat typ om den skickar data så fort som den brukar, ja 100mbit..

Nivå 1 · Novis

det finns perioder det håller på och cepa sig

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

brukar inte vara så för mig.. haft brevband i flera år.. vi skaffa de när de kom.. eller typ ett halv år efter

Jag tror det är internet anslutningen som strular, eller kanske ett virus som stör?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

har sökt igenom virus.. hittade 28.. tog bort dom (använde adaware och telia säker surf) och de e fortfarande så!!

Installera om spelet?

Vet inte om det har någon verkan, men du har inget att förlora så varför inte testa?

Senast ändrad:

12 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

Jag vet nog var de är nu.. de e servern som strular.. :/ jag prova göra en ny char i en annan server.. funka fint.. :) också fråga jag mina riktiga kompis som också spelar på khadgar och han sa att han kunde spela men de laggade som f*n.. hans latency var på 500 nått...

15 Jun 2006
Nivå 1 · Novis

Vilken serv lirar du på ??

18 Jun 2006
Nivå 1 · Novis

Interminnet var mitt fel fixa det och så blir du inte DC längre fast lagar det fortfarande kan det vara Ramminnet. Hoppas jag var till hjälp :D

19 Jun 2006
Nivå 4 · Lärling

det va juh servern som gjorde att han blev dc ;)

Det var ju rätt logiskt, att jag inte tänkte på det.

Lås tråden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in