Jag tycker att det räcker med att se bur många besökare det är inne totalt på startsidan
En Liten Idé
↗ till inläggetDet kanske finns det. Vadå, skulle det göra sidan sämre om det fanns?
Det är bara jävulskt onödigt.
Jag tycker det är en bra idé men vi har redan fått klagomål från andra!
Bra idé. Man kanske hänger mycket bland fusken och kommenterar och letar fusk till sina spel. Skulle vara en praktisk funktion.
En bra idé men också dålig, Bra för att det är kul att se vilka som skriver i vilket forum. Dåligt för att det nog skulle ta rätt mycket plats på sajten.
↗ till inläggetmmm det har du rätt iEn bra idé men också dålig, Bra för att det är kul att se vilka som skriver i vilket forum. Dåligt för att det nog skulle ta rätt mycket plats på sajten.
Det skulle inte ta alls mycket plats. Bra idé
Bara jag kan få tag i Admin får vi se vad han tycker!
↗ till inläggettror du att han skulle bry sig daBara jag kan få tag i Admin får vi se vad han tycker!
Vad tror du?Klart han bryr sig!
↗ till inläggetDet kanske finns det. Vadå, skulle det göra sidan sämre om det fanns?
Vad är så onödigt? Jag går alltid in på sidan via www.fuska.se och jag ser gärna vilka som är online. Många sidor har så, att man ser vilka som är online. Säg något som blir sämre? Tror inte det tar så stor plats.
Kolla här istället: >Medlemmar online<
Lägg till den i favoriter så går det jättesnabbt att kolla :)
Ja!Det blir bra!
Hursomhelst kan man redan se vilken medlem som läser en tråd när man är inne på tråden. Det räcker gott för mig.
Presentatiom: Fjäsk? >_<
↗ till inläggetför mej medHursomhelst kan man redan se vilken medlem som läser en tråd när man är inne på tråden. Det räcker gott för mig.
Presentatiom: Fjäsk? >_<
ärligt talat jag tycker inte att det är nå intressant att veta vilka medlemmar som är inne på fuska.se
Tycker det är en ganska bra idé, jag är med!
Bra :) !
↗ till inläggetFå se om jag förstod dig...Hursomhelst kan man redan se vilken medlem som läser en tråd när man är inne på tråden. Det räcker gott för mig.
Du menar att man ska kolla igenom varje tråd för att se om den man söker är online?
Ja precis?
Det här är typ en sådan ganska jättedålig idé.