Jag har bara ett dåligt Photofiltre program och vill ha Photoshop så jag kan göra avatarer på allvar :D Så frågan lyder!
Vart får jag tag i Photoshop CS2? Hela versionen ingen 30 days trial.
Jag har bara ett dåligt Photofiltre program och vill ha Photoshop så jag kan göra avatarer på allvar :D Så frågan lyder!
Du kan inte ladda ner PS Full Version lagligt utan att köpa det.
Du kan köpa det från närmaste Dator-affär eller liknande affärer.
Egentligen... det är faktiskt värt pengarna, men ändå inte!
+ Att göra avatarer är ju kul, man kan ju göra allt t.o.m inbjudningskort
- Det finns annat man kan göra för pengarna! Själv fick jag låna en PS Version 7.0 av Element, som jag känner i IRL
↗ till inläggetJag har bara ett dåligt Photofiltre program och vill ha Photoshop så jag kan göra avatarer på allvar :D Så frågan lyder!
Att få hela programmet fullt lagligt, utan 30 dagars trial är nog näst intill omöjligt. *§1.3*
Det bästa är ju om du känner någon som köpt Photoshop, då är det ju bara att låna cd:n. Hör med de lokala miljonärerna på din ort.
Man behöver ju inte vara miljonär? :P
jag har köpt det i afären eller snarare min pappa köpte det och det gick väl rund 7-9 tusen spänn emn det är i stort sätt omöjligt att få det lagligt annars
på http://adobe.com hittar du det för ungefär 7000 kronor.
Eller i närmaste dator-butik.
Man kan ladda ner fullversion. Du kan gå in på Adobe.com och gå in i deras "Affär" där du kan ladda ner det. Dock kostar det en slant. Men det går att ladda ner iaf.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in