Ingen bryr sig om enkilda homosexuella, men eftersom de inte följer naturens "lag" kvinna+man så kan man kort säga att nåt är fel, men de har ändå rätt till kärlek, det har jag inte sagt imot.
Homosexualitet
↗ till inläggetVisst skulle man bli det, men faktum är att problemet inte ligger hos de homosexuella utan hos det nuvarande samhället.
Det finns inget garanti för att dem inte blir de heller!!Eller hur?
Låt dem va homosexuelle om dem vill, låt dem adoptera barn om dem vill!Låt dem leva som alla andra!!
Men det sjuka nu är ju att det nästan har blivit "mode" att vara homo... Dom står på stan å skriker att dom är det å massa andra skumma saker... <_<
↗ till inläggetIngen bryr sig om enkilda homosexuella, men eftersom de inte följer naturens "lag" kvinna+man så kan man kort säga att nåt är fel, men de har ändå rätt till kärlek, det har jag inte sagt imot.
Vadå ingen bryr sig om enskilda homusexuella, är de inget värda? De är också människor och har lika mycket rätt att leva som alla andra människor på denna jord. Män och män, kvinnor och kvinnor kan också vara tillsammans. Det finns inga "regler".
↗ till inläggetFörr fans det regler.... Då dödade man tilloch med såna... :visslar:Ingen bryr sig om enkilda homosexuella, men eftersom de inte följer naturens "lag" kvinna+man så kan man kort säga att nåt är fel, men de har ändå rätt till kärlek, det har jag inte sagt imot.
↗ till inläggetIngen bryr sig om enkilda homosexuella, men eftersom de inte följer naturens "lag" kvinna+man så kan man kort säga att nåt är fel, men de har ändå rätt till kärlek, det har jag inte sagt imot.
Det är hemskt, så hemskt är det i alla fall inte i nutiden. Men homusexuella trackas ändå ner av samhället. Därför kan det vara en god idé att inte säga till alla att man är gay om man nu är det.
Det är sjukt att de dödade folk för der i förr i tiden. Visst blir man lite chockad om någon man känner visar sig vara gay men de är inte mindre värda för det.
jag menade att jag inte brydde mig om saker som "[namn] är homosexuell", utan jag pratar om homosexualitet i allmänhet o jag går inte ner till enskilda homosexuella i mina argument.
Det är inget fel i att vara homosexuell men jag bryr mig inte om de som är det heller. De har bara valt en annan sexuell läggning.
↗ till inläggetNu du Kaktus Killen så är det en till som vi får säga till... Jag har börjat tröttna lite nu... Men iaf... Det är inte normalt att vara homo.... För då skulle DU inte leva nu... ok?Det är inget fel i att vara homosexuell men jag bryr mig inte om de som är det heller. De har bara valt en annan sexuell läggning.
↗ till inläggetDet är inget fel i att vara homosexuell men jag bryr mig inte om de som är det heller. De har bara valt en annan sexuell läggning.
Jo det är fullständigt normalt. Lika normalt som att svarta och vita kan vara gifta (vilket inte vara tillåtet förr i tiden).
Buttsecks is itchy
↗ till inläggetVa? :blink:Buttsecks is itchy
förresten VÄLJER man inte sin sexuella läggning.. blir man homo så kan man inte ändra sig..
Bra talat Presentation och Kaktus-killen.
Det är så att ingen bestämmer sig för att man ska bli mobbad och hatad, ja till och med hotad av folk för att man är kär i någon.
Tänk om det är så att det skulle vara bögigt/fel att vara kär i tjejer när man är kille gud vad svårt det hade varit då...
↗ till inläggetförresten VÄLJER man inte sin sexuella läggning.. blir man homo så kan man inte ändra sig..
Klart man kan ändra sin sexuella läggning, det finns massvis med homosexuella som sedan blivit heterosexuella, och folk som gjort detsamma fast tvärtom.
Själv är jag hetro fast stör mig inte på dom som är homosexuella.
Kaktus-killen- Varför skulle man inte kunna ändra sig , weird ...
"äsch, ja vill inte vara hetero, jag prövar homo"
Du har fortfarande inte svarat min fråga :) .
därför att ens sexuella läggning bestäms av speciella hormoner.. dessa är skadade hos en homo/bisexuell...