💬
Logga in
Fuska.se

Buggar

187 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare

jag har aldrig stött på någon bugg

Nivå 5 · Fuskare

2 buggar

1.jag gick igenom en tränare

2.gorde cut på ett träd trädet gick av på hålften men var ändå kvar :blink:

oj juste på pokemon blå gjorde jag det där safari fusket

6 Jun 2006
Nivå 4 · Lärling

Min värsta bugg var en lugia i level 0 på datorn :D den hette massa siffror :P

7 Jun 2006

Haha!Coolt!

Nivå 4 · Lärling

häftigt!

Nivå 3 · Lärling

Min Pichu blev glitchad, Har fått Bad egg. och på Silver så gick jag in i ett hus och kom ut genom ett annat -_-

Senast ändrad:

10 Jun 2006
Nivå 2 · Novis

Själv har jag aldrig stött på några buggar. Jacx en grym bugg som en teleporter ^_^

16 Jun 2006
Nivå 1 · Novis

jag har inte haft buggar på mina nya spel, men på min gameboy color så i början kunde jag inte gå i gräset och fånga pokemon,,,men när jag stängde av den och började på nytt så var allt som det skulle.......... :D

Nivå 4 · Lärling

Min sableye blir träffad av normal attacker ibland trots att den är ghost/dark typ.

Nivå 4 · Lärling

oj! vilket sammanträffade, förut när jag körde gick jag in i marten i fortree, och kom ut i petalburg, och alla mina pokemon utom vibrava (som jag hade först i partyt) hamnade i 14 boxen i datan!

Coolt!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Har aldrig stött på någon bugg, tyvärr. =(

Inte jag heller :(

Nivå 5 · Fuskare

min eevee utvecklades till en vaporeon fast jag använde en eld sten sen startade jag om då hade jag flareon

Vadå starta du om spelet hur kan du enns ha en eevee?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vadå starta du om spelet hur kan du enns ha en eevee?

jag hade ju sparat

Jaha.

20 Jun 2006
Nivå 1 · Novis

jag veet inte om det här var en bug.men när jag utvecklade min nincada till ninjask fick jag ninjask OCH shedinja på lvl 20 och bara 1 I HP....(min shedinja hade 1 i hp)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Shedinja är ett "Skal" efter Nincadas utveckling till Ninjask, den är level 20 när man får den, den har samma attacker som Ninjask har när den har utvecklats, och den ska bara ha 1 HP, men dens ability är Wonder Guard, och den gör så att bara super-effective attcker träffar och gör skada!

Alla ni som skriver typ "Har aldrig stött på nån bugg", om ni inte vet det så är det onödigt att skriva då, och det räknas som spamm. Om ni inte vill bli anmäld så skriv inte i onödan! :angry:

Senast ändrad:

21 Jun 2006

Okej okej lungna ner dig lite...

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.