Jag förknippar Wii med Pee Wee, som jag förknippar med att pissa = pisskonsoll.
Duh.. ;/
Jag förknippar Wii med Pee Wee, som jag förknippar med att pissa = pisskonsoll.
Duh.. ;/
↗ till inläggetSå om jag säger "We should go to the school" Förknippar du "we" med pee wee efter som we och wii uttalas likadant?Jag förknippar Wii med Pee Wee, som jag förknippar med att pissa = pisskonsoll.
Duh.. ;/
Jag förknippar bokstavskombinationen Wii med det, ja. Smaka på ordet, och glöm inte att det är två i:n.
↗ till inläggetTrodde du syftade på uttalet.Jag förknippar bokstavskombinationen Wii med det, ja. Smaka på ordet, och glöm inte att det är två i:n.
Wii är ett fult namn. Dumt gjort av Nintendo...
Är jag den ända som gillar namnet.... *snyft*
Jag tycker wii är ett bra namn!
Wii is the shit :cool:
Den här videon från E3 måste man bara se >>>Wii Trailer<<<
Efter ungefär fyra minuter så visas Wii trailern, där man även får se hur kontrollen kommer att fungera till olika spel, bland dem Super Mario Galaxy, Red Steel, Metroid Prime 3 och även Zelda TP. Ett måste att se.
WII ÄGER. har redan börjat spara och sk sommajobba för att köpa det! B)
Ren och skär PR-kupp. Hur mycket pr har de inte fått för detta namnbyte?
Jag tycker att det var ett bra namnbyte. Revulotion är ju en synonym för ny på engelska, så nästa konsol som kommer efter den kan ju lika gärna också vara en "revulotion". Så det är ingen idé med att ha ett namn som syftar på ordet "nytt".
Det är inget bra namn till en konsoll, helt klart. Annars kan man ju fortfarande kalla det Revulotion eller bara säga NW.
Det låter konstigt att säga; Ska vi spela Wii. Därför är det mycket bättre att säga, ska vi spela Nintendo Wii, fast det heter wii.
Nintendo Wii låter iallafall mycket bättre än Wii, Wii låter mer som ett slags spel istället för en konsoll.
Wii är ett bra namn
Wii låter barnsligt.
Håller ingen med om det?
ScrapCat jag håller med dig. Vet inte varför dom bytte. Vad är Wii egentligen? Låter som en person som har kul; ''WIEEEEEEEEEEEE!''
Revolution lät iaf bättre. Det låter....revolutionerande :P
Wii pWNS!
det äger !
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in