vet någon hur man fixar en autominer på rs?
har hört att dom är bra om man vill tjäna pengar och sånt
går de för en okunnig kille att fixa de?
tacksam för svar // philip
vet någon hur man fixar en autominer på rs?
har hört att dom är bra om man vill tjäna pengar och sånt
går de för en okunnig kille att fixa de?
tacksam för svar // philip
Nej.
ok.ämnet kan låsas
Du vet att du kan bli bannad för att använda det.
kan kanske fixa en åt dig men pm:a mig så pratar vi.
tänk på att det ee mot reglerna.
Vet inte hur du gör en egen autominer, men autominers och andra bots finns här: http://www.rstools.prv.pl/
Bara så ni vet är alla filer virusfria, jag har kollat dom själv. Men använd på egen risk!
vet hur man gör men det är olaglit på rs
Jag vet, men jag uppfyllde bara killens krav om en Auto Miner. Sen är det på egen risk man använder dom. Men det är inte olagligt att prata om det.
använde påå min kusins gubbe...hackade copper under natten... när ja vaknade hade den 43 mining
↗ till inläggethur mycke hade den från början?använde påå min kusins gubbe...hackade copper under natten... när ja vaknade hade den 43 mining
och förresten hur mycke koppar hade du sen?
asså jag använde en som droppade plus att den hade lvl 1 mining
vilken andvände du då??
så onödigt dåligt om ni är så dåliga att ni måste använda bots eller andra fusk för att spela ett spel så tycekr jag synd om er, här har jagex o massa andra utväcklat ett jättebra spel som ni bara sitter o fuskar igenom? jag hoppas ni blir bannade!
onödigt inlägg enligt min mening...
Man har ju fortfarande main gubben som man inte fuskar på.. skulle ja fuska skulle jag fuska på en noob gubbe eller nått sånt...
Dessutom är väl det här en fusk sida?
HAHA!
javisst e det det!
Erhm, kalla oss n00bs, men vem f*n orkar träna upp en main en pure en halv main å sen en med 99 mingin? Vafan, e han i lvl 3 så tar man Scar, sätter på ett mingin script å spelar me sin main på en annan dator ^^
men snälla? vad gör du med den med 99 mining sen? du kan inte byta t.ex 10k coal till din main för då märker jagex de o din main blir bannad. ok det är en fusksida men om fusk är emot spelets regler t.ex runescape så är det fel!
dom flesta spelen man köper i affären har "innbygda" fuskfunktioner det har inte runescape!
finns det nån såndär autosmither också??
:P
ge mig era rs namn så ser jag till att ni blir bannade
okej:
Banme1
banme2
banme3
nämen seriöst...
Finns det auto smither också????????
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in