Har en ödla oxå men har ingen bild på henne i datorn.
*Söt kattunge Bonasera :cool:
Har en ödla oxå men har ingen bild på henne i datorn.
*Söt kattunge Bonasera :cool:
Får ta kort på våran hund imorrn då!
Hadde tyvärr ingen bild på min hund på datorn, men den ser nästan exakt ut såhär:
http://www.petsmart.com/media/ps/images/guides/aspca/Dog/keeshond_4d71.jpg
Är det där en Chihuahua. Jag hade tänkt och köpa en sån men det gjorde vi inte.
@ Xade: Det ser ut som typ en Samojed. ??
Jag har en Korsning mellan Samojed/boarder collie. Nellie heter hon!
Min hund är en Keeshond. Det är ingen blandning ;)
Katten e inte i huset så jag kan inte ta någon bild. När han kommer in igen ska jag ta en bild och visa.
p.s Han e väldigt skelsjuk så om man stryker och gosar med han, kan han gosa med en i jättemånga timmar. han låg och gosa med mig i typ 7-10 timmar .
Har haft en vitgrå kanin i drygt ett år nu, dock så gör den hyss alldeles för mycket.
dom ända husdjur jag har är millimeter stora svarta insekter som biter sig fast i varenda skinn bit dom kan komma åt.
Här vår hund när hon tigger mat, eller snarare kollar på när vi äter.....
OMG! Alla era djur är lika söta, vill bara komma och stjäla dom och krama dom :P
↗ till inlägget
Otroligt fin kanin!!!
Jagc och min syrra har haft 2 kaniner och sen fick vi 6 ungar, men vi vaer ganska upptagna med annat så vi släppte ut dom, men dom hälsar på oss på vår tomt ibland iallafall. :)
Han är död nu men kan väl skicka in ändå.
Min farsa har en hund, svart, fet hud, när solen skiner på honom så blir han blå/grön/rosa randig.. :P
kanske skickar in en bild på katten när han kommer in :)
↗ till inläggetHadde tyvärr ingen bild på min hund på datorn, men den ser nästan exakt ut såhär:
http://www.petsmart.com/media/ps/images/guides/aspca/Dog/keeshond_4d71.jpg
Ohh, jag har oxå haft en sån:wub: :wub: . Han blev 13 år. Min hette Ludde. :wub:
Detta e de jag har nu hoppas att de kom me. Annars titta på minprofil för att se deras hemsida.
¨Min lilla hund som heter Lotta !! :zzz:
Åhhh, så söta så söta :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in