okej va synd... har du ingen annan kod för det?
att få grejjer till secret base asså..
okej va synd... har du ingen annan kod för det?
kan nån svara på min fråga???? <_<
↗ till inläggetokej va synd... har du ingen annan kod för det?
Jag tror inte det finns någon annan kod...
Viko550, om du kollar lite längre upp så ser du att jag hade svarat på din fråga.
vart finns gamehark?
Det kan inte jag tyvärr förklara, för jag fick GS automatiskt när jag skaffade Pokemon spel till datorn.
förresten... kan du nån kod för att få en massa battle points till battle frontier?
↗ till inläggethar du ladat ned det har jag ochså!!Det kan inte jag tyvärr förklara, för jag fick GS automatiskt när jag skaffade Pokemon spel till datorn.
↗ till inläggetförresten... kan du nån kod för att få en massa battle points till battle frontier?
jag fick mina spel av en kompis, kanske får Emerald snart.
Tyvärr finns det ingen sån kod som funkar, min kompis säger att dom flesta är fake eller inte funkar. Så tyvärr kan jag inte ge dej den koden, men min kompis kanske hittar en sen.
Men nu börjar det med lite Emulator va?
↗ till inläggetMm, ingen mer som vill ha koder?
jag vill ha en kåd till ruby rary canyds.. den funkar inte för mig
Hm.. Den borde funka? Det gör den på mitt spel, den ska hamna i PC:n eller i din Bag
↗ till inläggetzinc t.exSkulle behöva koderna för:
Alla berries.
Alla Pokeblocks.
Zapdos
Artiquno
Och eld fågeln från röd.
+ Koderna till alla stats höjande medel
Till Sapphire
Jag vill ha koder till Shappire
typ
Rare Candy å Masterball!!
↗ till inläggetHur gör man så man kan skriva koderna då?Jag har hittat några Gameshark Koder som ni kanske har nytta av... :)
Om man ska kunna hitta den Pokemon man vill i gräset så måste man först skriva in en Master Code, och den koden måste vara på hela tiden om man vill hitta den Pokemon man vill.
Master Code/Ruby
0000B138000A
100004280007
Den koden är till Ruby.
Master Code/Sapphire
000056D0000A
100004280007
Den koden är till Sapphire
Sen efter man har lagt in den så lägger man in en annan sorts Master Code
Master Code2/Ruby
0000B138000A
1003A82A0007
Master Code2/Sapphire
000056D0000A
1003A82A0007
Sen så ska man lägga in den koden för den Pokemon man vill försöka hitta i gräset.
Koden är: 83007D220xxx
Och dom 3 X:en bytar du ut mot den siffran som Pokemon har. T.ex Bulbasaur har ju 001 om man lägger in dom där istället för X så kan man hitta Bulbasaur. Men han kanske inte kommer på direkten för han blir som en vild och då får man leta till han dyker upp.
---------------------------------------------------------------------
Jag har några andra koder också, men det bli lite jobbigt att skriva upp dom här, men ni kanske kan skriva upp själva vilka koder ni letar efter så kan jag försöka ge dom till er här. ;)
Vi använder oss inte av Gamesharkkoder på fuska.se.
Låst.