💬
Logga in
Fuska.se

Basshunter

77 svar · startad

Trådstartare #1

Är det någon som har hört låten om Boten Anna med Basshunter ? Om så: Vad tycker ni om den?

Jag gillar egentligen inte sån musik, men just Boten Anna är rätt okej, faktist...

Ps. Jag kunde faktist inte hitta nån liknande tråd. Ds.

Okejj ja blir så trött på alla som tror att den e värsta nya bara för att den har kommit på radio nu!Jag lyssnade aset ur den redan i höstas, ne tacka vetjag riktig Trance å AssHunter!!

Jag hatar sån musik, och för det andra så heter det inte "Bott" som han uttalar det, eller "Bot" som en annan sa, det heter "Bått".

lyssna på AssHunter(Perrra)-Det heter faktiskt B O T

finns på Asshunter, de e ingen nya musik de där ska all veta!!

Å ja känner typ han som har gjort omslaget till Boten Anna Singeln!

10 Jul 2006

Tycker den låten är dålig!!!

man har ju hört den typ varje dag i en månad snart = F*n va läss ja e

Bra disco låt, förövrigt uttjatat.

inte så bra..-.-'

men den har man ju hört asmycket så e den från 2004 tror jag dt var.. ;)

↗ till inlägget

Jag hatar sån musik, och för det andra så heter det inte "Bott" som han uttalar det, eller "Bot" som en annan sa, det heter "Bått".

Det är en bot. Inte bott eller båt eller bått.

Låten är en ren och skär mIRC-nörds-låt. Varenda datornörd som lyssnar på texten fattar att han snackar om en bot.

Karamellkungen

Har hört den omtalade låten Boten Anna, den var en besvikelse. =)

Trådstartare #11
Boten Anna <--- Boten Anna - musik-videon..
↗ till inlägget

Boten Anna  <--- Boten Anna - musik-videon..

Min storebrors kompis är med på den videon för den är inspelad i staden där jag bor. =)

Senast ändrad:

Jag tycker den låten är väldigt jobbig för dom spelar den på radion väldigt ofta , men första gången var den nog bra.

Pallar inte den låten ^^

Basshunter använder Cubase SX och alla melodier/slingor i "Boten Anna" är samples. Han har redigerat sin röst, och han kan absolut inte sjunga live. Han bor hemma hos sin mor och är 25 år gammal, och har en ofantligt ful tofs på baksidan av sitt huvud. Dessutom gör han hemskt musik.

11 Jul 2006

Såg han på TV en gång, när dom intervjuvade han. Alla buade när han uppträdde Live på Dreamhack :D

Lite sent att komma med det nu. Jag trötna kanske när jag hörde den 3 gången och det var länge sen... hatar den

↗ till inlägget

Basshunter använder Cubase SX och alla melodier/slingor i "Boten Anna" är samples. Han har redigerat sin röst, och han kan absolut inte sjunga live. Han bor hemma hos sin mor och är 25 år gammal, och har en ofantligt ful tofs på baksidan av sitt huvud. Dessutom gör han hemskt musik.

Dessutom kan han omöjligt säga r

Haha, typ alla på vår skola gick och såg han när han skulle uppträda i vår stad. Då fatta alla att han sög. Han sjöng med playback :D Alltså han mimade.

Men det är ju ändå han som sjunger den från början så det spelar ju ingen roll. Musiken är jag dock inte säker på att han gjort själv, den påminner om andra discolåtar jag hört.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in