💬
Logga in
Fuska.se

Dommaren

40 svar · startad

↗ till inlägget

om jag kunde så skulle jag döda domaren

Varför döda en dommare för ett lag som inte ens har en fjytta chans och ta guldet.

Du överdrev kanske lite.

Nivå 1 · Novis

mm dålig stil av han.. men han var nog ganska köpt

var däremot lite roligt att se tysken som vågade sig fram att klappa lucic på axeln efteråt

hehe sanpedra har faktiskt lite rätt.. kanske första gången han va domare!?

jag tycker iallafall de var bra att tyskarna åkte ut. vad som helst utan skrytsamma tyskar :P

blir nog de överkaxiga fransmännen istället :P

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nåja, matchen är spelad och både Sverige och Tyskland är utslagna. Dommaren var visst oschysst mot Lucic vid utvisningen men vi fick ju dessutom en straff av honom som vi brännde och det var inte dommarens fel.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #24

Tyskarna hade ju dommarn på sin sida tysk*****

GUUUDDD vad jag skrattade igår när italien gjorde målen det var ju två snygga också :D :D

11 Jul 2006
Nivå 1 · Novis

Men dom tyska spelarna klättrade typ på ljungberg och dömde han inte för.

12 Jul 2006

Sverige skulle iallafall inte ha någon chans mot Argentina så det var bäst att Tyskland vann.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #27
↗ till inlägget

Sverige skulle iallafall inte ha någon chans mot Argentina så det var bäst att Tyskland vann.

Joo,det är ju sant, håller med98%
16 Jul 2006
↗ till inlägget

Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!

han skulle blivit utvisad och han flinade inte

Då har du dina ögon bakvänt. Det var tillåmed en stor diskussion om flinet.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #30
↗ till inlägget

Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!

Nää han kanske inte "flinade" han """hånflinade"".
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Flinade han inte?

Snubben skrattade nästan ihjäl sig, och du kommer och säger att han inte flinade?

Vem var det som ens beskrev det hela med ordet "flinade"?, man borde ha ersatt ordet med skratta eller hånflinade som #92 sade.

17 Jul 2006
↗ till inlägget

Är du blind? Han flinade visst & det är bevisat!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

nej jag ser jätte bra spela roll om han flinade han skulle ända blivit utvisad
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Beslutet som dommaren tog var väldigt tveksamt, jag tyckte att han letade anledningar hela tiden för att Tyskland skulle få övertaget. :evil:

↗ till inlägget

Dåliga felorare han dömde ju straffen fel till sverige :meddum:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #36
↗ till inlägget

Måste du var i detta ämne max93 du irreterara alla andra!
↗ till inlägget

jag säger bara som det va det är väll inget iriterande. Och dommaren var jätte bra. Så sluta klaga

Senast ändrad:

Domaren var inte alls bra, så varför inte klaga?

Senast ändrad:

18 Jul 2006
↗ till inlägget

Har du varit med om någon olycka på senaste tiden? För din IQ verkar vara väldigt låg..

Nej jag har inte skadat mig bara en gång denna veckan det var när jag spelade fotboll och nu ska jag inte vara inne på fuska.se längre så bye och dommaren var jätte bra SLUTA KLAGA
21 Jul 2006
Nivå 2 · Novis

jag ska döda domaren

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in