↗ till inläggetVarför döda en dommare för ett lag som inte ens har en fjytta chans och ta guldet.om jag kunde så skulle jag döda domaren
Du överdrev kanske lite.
↗ till inläggetVarför döda en dommare för ett lag som inte ens har en fjytta chans och ta guldet.om jag kunde så skulle jag döda domaren
Du överdrev kanske lite.
mm dålig stil av han.. men han var nog ganska köpt
var däremot lite roligt att se tysken som vågade sig fram att klappa lucic på axeln efteråt
hehe sanpedra har faktiskt lite rätt.. kanske första gången han va domare!?
jag tycker iallafall de var bra att tyskarna åkte ut. vad som helst utan skrytsamma tyskar :P
blir nog de överkaxiga fransmännen istället :P
Nåja, matchen är spelad och både Sverige och Tyskland är utslagna. Dommaren var visst oschysst mot Lucic vid utvisningen men vi fick ju dessutom en straff av honom som vi brännde och det var inte dommarens fel.
Tyskarna hade ju dommarn på sin sida tysk*****
GUUUDDD vad jag skrattade igår när italien gjorde målen det var ju två snygga också :D :D
Men dom tyska spelarna klättrade typ på ljungberg och dömde han inte för.
Sverige skulle iallafall inte ha någon chans mot Argentina så det var bäst att Tyskland vann.
↗ till inläggetJoo,det är ju sant, håller med98%Sverige skulle iallafall inte ha någon chans mot Argentina så det var bäst att Tyskland vann.
↗ till inläggetJag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!
han skulle blivit utvisad och han flinade inte
Då har du dina ögon bakvänt. Det var tillåmed en stor diskussion om flinet.
↗ till inläggetNää han kanske inte "flinade" han """hånflinade"".Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!
↗ till inläggetFlinade han inte?Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!
Snubben skrattade nästan ihjäl sig, och du kommer och säger att han inte flinade?
Vem var det som ens beskrev det hela med ordet "flinade"?, man borde ha ersatt ordet med skratta eller hånflinade som #92 sade.
↗ till inläggetÄr du blind? Han flinade visst & det är bevisat!Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!
↗ till inläggetnej jag ser jätte bra spela roll om han flinade han skulle ända blivit utvisadJag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!
↗ till inläggetJag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!
Beslutet som dommaren tog var väldigt tveksamt, jag tyckte att han letade anledningar hela tiden för att Tyskland skulle få övertaget. :evil:
Dåliga felorare han dömde ju straffen fel till sverige :meddum:
↗ till inläggetMåste du var i detta ämne max93 du irreterara alla andra!Jag blev arg när jag såg att han flinade åt Lucic. Dessutom tycker inte jag att han skulle blivit utvisad!
jag säger bara som det va det är väll inget iriterande. Och dommaren var jätte bra. Så sluta klaga
Domaren var inte alls bra, så varför inte klaga?
↗ till inläggetNej jag har inte skadat mig bara en gång denna veckan det var när jag spelade fotboll och nu ska jag inte vara inne på fuska.se längre så bye och dommaren var jätte bra SLUTA KLAGAHar du varit med om någon olycka på senaste tiden? För din IQ verkar vara väldigt låg..
jag ska döda domaren
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in