jag är en lv.34 warrior och det börjar blir väldans trist för att man göra ju inget blir claserna roligare sen?, skit tråkigt att det tar sån tid att få clasen rolig
Wow Börjar Blir Väldans Trist
Just för warrior kan det vara det men med an annan class med mer skills så kan det vra kul tidigare. Men med warrior så kan det ra lite längre tid tror jag :/
På lvl 40 blir det roligare, speciellt med mount.
Och på lvl 60 så blir det många & roliga instances, så ge inte upp.
ska jag fortsätta med warrior eller? vill ha en kul class. och alla säjer att man inte ska utnytja alla attacker som warrior har men då blir det ju bara tråkiare. och vadå roliga instancer är warrior bara kul när dem gör instance eller vadå
Fortsätt din warrior, gör lite quests i STV och så ska du se att du blir lvl 40 tillslut.
Dessutom kan du göra lite BG ibland.
vad kommer dem att göra sen då som är så kul?
Warrior = tank. Lista ut resten ;o.
Bli lvl 39 och stick bg?
Kul? vetefan. warriors tycker väll ha e lättase klassen att spela. cloth wielders är så sköra :-S
Roligare att vara fury warrior. Man tål dmg och tar mycket skada (till skillnad från rogues)
↗ till inläggetasså tank, bah.... är det det ändå dem är roliga på! dem ska var roligare i PvP och annat, roligt att ha om dem är allitd berorende av attacker som rouge, och då menar jag inte bara en attackWarrior = tank. Lista ut resten ;o.
Bli lvl 39 och stick bg?
Vet du hur roligt det är och tanka dem sistabossarna på spelet. Det är askul.
Jag rekomenderar dig att du testar warrior på testrealmen.
men va, då är det ju så detta ända som är kul är att tanka, ska jag gå om kring och bara göra instance och sen om jag gör nåt annat så gå jag bara om kring och har tråkigt eller?
Ne, det är roligt och pvpa också. Kanske inte så speciellt med warrior men det är också roligt och raida alliance/horde ställen.
När du inte har något att göra får du väl questa/grinda så du går upp i lvl mer :S?
har tex en 39 warrior det är faktiskt ganska tråkigt att grinda och sånt men i instances är dom as roliga specielt på 60 om man blir maintank och får tanka typ Ragnaros, Onyxia och sånt :P tycker dom också är roliga i pvp du ska fixa en grupp med en bra priest så kan du charga rätt in i klumpen och döda och så får du heals det är roligt :)
↗ till inläggethur kommer man in på realmen, har alldrig kört på enVet du hur roligt det är och tanka dem sistabossarna på spelet. Det är askul.
Jag rekomenderar dig att du testar warrior på testrealmen.
Har samma problem me min 36 Druid... Den e ju astråkigt <_<
men men ska lvla en hunter istället de e mkt roligare tror ja! :cool:
warriors är tråkiga det är bara så det är mne visst på 40 får dom lite roliga skills mr men jag rekomenderar starkt hunter eller druid B)
eller så är det att du vill ha spellcaster? dom har många olika spells och sånt, prova mage eller warlock
startade en mage i dag, även om jag är bara på 12 så är dem redan roliga så hur är dem vad är det dem gör som är så kul