💬
Logga in
Fuska.se

Ratchet

18 svar · startad

Trådstartare #1

vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil: :medieval:

Min favorit är Magma Cannon. För att den behöver man knappt sikta med för att träffa och så skadar den mycket.

vilken del av spelen?

Magma Cannon finns på 4:an: Ratchet Gladiator.

Det här typ svarta hålet som suger in alla fiender och om man skjuter en till så blir hålet större... ( i trean )

Rift Ripper menar du? Den är riktigt härlig! Man ska använda den i Annihilation Nation när man har typ 30 fiender emot sig. =)

24 Jul 2006
Trådstartare #7

ja rift riper och magma cannon är också väldigt härliga vapen ch ett till vapen jag gillar är den här spindeln man kan slänga ut i 2:an men etta är fortfarande flux :D

post-35148-1153732246_thumb.gif

rift intruder i trean

27 Jul 2006
↗ till inlägget

vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil:  :medieval:

det finns redan en sån här tråd av ripto så kolla igenom forumet innan du postar
29 Jul 2006

Jag gillar de där små robotar med jetpack!

Jag tror det hette doomglove

Trådstartare #11
↗ till inlägget

vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil:  :medieval:

men förlåt dåå

:(

30 Jul 2006

Ehmm...

Gladiator har rätt bra vapen enligt mig, bättre än dom andra Ratchet iaf.-.-,

Trådstartare #13

ja men lättare atrt uppgradera:(

ryno 2 e bara sååååååååååååå grym

3 Nov 2006
Trådstartare #15
↗ till inlägget

ryno 2 e bara sååååååååååååå grym

japp det är min favorit av ryno vapnena

mitt favvo vapen.. är alla raketgevär..

10 Nov 2006

lava gun äger mot cortney gears på trean.annars är det nog wrenchen :cool:

Den dära Boucher nått i 2an ser ut som en undervattens mina på land som splitras till mindre bomber som i sin tur smäller hyffsat bra ;)

11 Nov 2006

Lava gun i trean när den är i lvl 8. (har varvat det 22 gånger snart)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in