jag vet att det finns en sån här tråd men jag hittar den inte har ni shainy bara på gba spel hels jag har shainy glaile på lv 84. och en fråga kan man få fraligator eller andra start pokemon i shainy.
Shainy
↗ till inläggetjag vet att det finns en sån här tråd men jag hittar den inte har ni shainy bara på gba spel hels jag har shainy glaile på lv 84. och en fråga kan man fraligator eller andra start pokemon i shainy.
Ja det kan man (s*t svårt men det kan man).
Jag fick en guldig spearow på Fire Red. :lol:
hur får man start pokemona shainy är det ägg eller
Genom tur.
Det är 1 på 8417(eller nåt sånt)att man möter en Shiny.Själv har jag adrig träffat på en.
Finns det shineys på Pokemon Ruby?(stavning?)Har aldrig mött nån & känner ingen som har gjort det heller.
Jag har en shiny Gengar-Gyarados och en Blastoise+venusaur
bytt med kompisar!
↗ till inläggetDet finns det men man måste ha otrolig tur!Finns det shineys på Pokemon Ruby?(stavning?)Har aldrig mött nån & känner ingen som har gjort det heller.
Jag har ingen Shiny x'P
jag har inte direkt tur ;)
Jag har en shiny Crobat! :cool: (Mötte en shiny Golbat i victory road) :kung:
Jag har en grön Tentacool på lv. 33 (har inte tränat upp den nått).
Öhh...vi börjar spåra ur tråden.
BTT!
↗ till inläggetjag vet att det finns en sån här tråd men jag hittar den inte har ni shainy bara på gba spel hels jag har shainy glaile på lv 84. och en fråga kan man få fraligator eller andra start pokemon i shainy.
Man kan få Shiny Feraligtr genom att få en Shiny Totodile och träna upp den.
Everybody was kung fu fighting.... :rambo:
Jag har ganska många shiny:
shiny mawile lv38
shiny tentacruel lv31
shiny pelipper lv 29
shiny sableye lv 28
shiny sandslash lv (52 nånting)
Fångade nysss en Shiny Venonat (FireRed). Min första Shiny (om man inte räknar med Red Gyarados på G/S/C)
EDIT: Lessen, men jag trodde att denna tråden handlade om vilka Shiny's man hade (jag hade inte läst första inlägget) :P F'låt.
Har ni ens lest vad denna trod handlar om?
ja har en Pink Butterfly på mitt gammla Crystal har jag för mejj
↗ till inläggetMen läs första inlägget då!Har ni ens lest vad denna trod handlar om?