Asså jag menar att du blev en Machomp.Och då sa jag,ja,du vet vad.
Pokémon Mysterius Dungeon
Jaha :) Ja jag tryckte bara ;P
Pokemon Mystery Dungeon släpps Den 10:e November I sverige. :lol:
Om ni inte tror mig så kan ni kolla här.
Gahhh, jag vill spela nu. Kommer nog skaffa Mystery Dungeon ROM först, sedan beställa den Svenska releasen på typ webhallen.
Då har jag den Japanska versionen på min GBA, och den Europeiska versionen på min GBA. Samt Japanska och Engelska ROM på min emulator. :P
Började om. Blev en bulbasaur nu =/
Letar efter engelska patchen som gör att jag kan översätta spelet , säger till om jag hittar en.
Bra! :P
↗ till inläggetBörjade om. Blev en bulbasaur nu =/
Letar efter engelska patchen som gör att jag kan översätta spelet , säger till om jag hittar en.
Jag tror ej det har kommit någon än, men bra att du letar. Jag letar också :)
Hur fungerar den Engelska Patchen?
Har du hittat en eller? :)
Vet ej hur den kommer fungera, men jag tror man ska nämna om filnamnet till något annat.
Nej jag har inte hittat en, men om jag skulle göra det :P
↗ till inläggetDet är inte Sveska Releasen...det är USAs Release.Sveriges Relaese är dan före 2007.Gahhh, jag vill spela nu. Kommer nog skaffa Mystery Dungeon ROM först, sedan beställa den Svenska releasen på typ webhallen.
Då har jag den Japanska versionen på min GBA, och den Europeiska versionen på min GBA. Samt Japanska och Engelska ROM på min emulator. :P
Hur öppnar du efter du har sparat?Det står bara någon varnings grej sen får man börja om!
Vad menar du med Varningsgrej? Menar du när man kör på emulatorn? Vilken emulator använder du isåfall? :)
↗ till inläggetSvenska releasen är 10:e November. <_<Gahhh, jag vill spela nu. Kommer nog skaffa Mystery Dungeon ROM först, sedan beställa den Svenska releasen på typ webhallen.
Jag spelar inte på mitt ROM för det är inte kul att veta allt när man får det.
LillBerra:Jag har Emulatorn VisualBoyAdvance-1.8.0-beta3.Men det är inte fel på Emulatorn(tror jag).Asså när jag ska öppna ett sparat spel.
Link:Du kan själv kolla på serebii.net och Webhallen.com.
På serebii.net står bara Japan och Us realease date och på webhallen.com finns bara Blue.
Kolla själv här.
↗ till inläggetLillBerra:Jag har Emulatorn VisualBoyAdvance-1.8.0-beta3.Men det är inte fel på Emulatorn(tror jag).Asså när jag ska öppna ett sparat spel.
Link:Du kan själv kolla på serebii.net och Webhallen.com.
Händer detta med alla ROMS du öppnar, som du sparat? Du kan ju kolla VisualBoyAdvances hemsida. Jag har också samma version som du, men det fugerar fin fint att öppna Mystery Dungeon. Pröva ladda ner en annan Mystery Dungeon rom?
Link:Men i Spelbutiken så släpps det i September.Det gör det i USA också.
LillBerra:Nej.Det händer bara på det spelet.
↗ till inläggetDet släpps ju inte dan före 2007!Verkar kul. Jag ska spela det snart. Jag gillar Pokemon rätt så mycket, kul rollspel.
de släpps typ nån gång i november.. :huh:
↗ till inläggetMåste du gräva fram gamla trådar?Verkar kul. Jag ska spela det snart. Jag gillar Pokemon rätt så mycket, kul rollspel.
den hära tråden är kanske lite gamal :D NU HAR DET SLÄPTS LIXOM OCH JAG HAR DET