Jag har äntligen fått råd till en ny mobil och nu söker jag sidor som har tru tones singnaler/bilder/teman och videklipp gratis som funkar till min sonyericsson w800i walkman
Mobil Singnaler,filmklipp M.m
Skaffa nått så du kan skicka direkt från datorn till mobilen, gratis och mycket snabare...
www.alla.nu gratis första veckan man får ladda hem hur mycket man vill!
senare kostar det 15kr per vecka men efter första vecken är det bara att avregestrera sig.
Får man allt gratis då eller?
ja det får man, jag glömde avregga mig så jag payade typ 100:- utan att jag viste att man blev trungen att avregga sig :(
vart kan man få tag i ett sådant program då för det programet jag fick me hittar ej min mobil
Den här tråden borde klistras in
Nej det borde den inte
btt: Zedge har massor bra!
www.getjar.com
gratis spel
Gratismix.se <- Gratislänkar
finns maasa sidor bigsms.com eller mobiles heaven det kostar ju men typ bara en spänn för wap eller sms
↗ till inläggetJag har äntligen fått råd till en ny mobil och nu söker jag sidor som har tru tones singnaler/bilder/teman och videklipp gratis som funkar till min sonyericsson w800i walkman
Du måste väl ha fått en USB sladd till mobilen? För isf. kan du bara föra över saker genom den, tror inte du behöver nåt program.
behöver man inte bluetooth?? eller ir
Med min mammas k750i kom det med ett program som heter Sony Ericsson File Manager, med det kan man lägga in filer o dyl. Kolla om du inte har det, annars kan du väl fråga nån kompis att skicka över nåt från deras mobil till din via bluetooth.
okej bigsms.com sen bli medlem du måste ha wap sen hitta nåt du vill ha sen tryck på ladda hem då kommer en länk skriv den på din wap och då hämtar du singnalen eller vad det än är till mobilen :)
SEs hemsida går de ju alltid å ladda hem endel gratis saker ifrån!
www.getjar.com
www.zedge.net
http://ww.by.ru/k750/ (.jar är mobil spel)
dom sidorna är bra, man får gratis spel m.m. men du måsta ha någon sak så att du kan överföra
om du inte har så man gå in på dom med wap & hämta
↗ till inläggetJag har äntligen fått råd till en ny mobil och nu söker jag sidor som har tru tones singnaler/bilder/teman och videklipp gratis som funkar till min sonyericsson w800i walkman
Jo det är juh klart att man fick med en kabel...men programvaran till datorn blev helt mysko så jag fick inte med det riktiga programmet man behöver för att flytta över musik till mobilen.Men nu har det löst sig(lånade av en kompis samma cd skiva)