💬
Logga in
Fuska.se

Mobbad

244 svar · startad

↗ till inlägget

nej. Jag mobbar mobbare ;)

Coolt,men då är du en mobbare!!!!
24 Jun 2006

Jag är inte mobbad men jag vet och känner folk som blir det.

nej, har aldrig vart och kommer förhoppningsvis alldrig att bli.

1 Jul 2006

Alldrig blivit mobbad hoppas att jag alldrig blir heller för den delen men när jag gick i 3an va det roligt för när vi bråkade så vågade inte lärarna göra något men en kille som jag bråkade med engång slängde f*n nästan en häftare eller vad dem heter i mitt hövve men då slängde min kompis en stol på han :D Bra o ha vänner ibland ;)

Fett mobbad :( :(

↗ till inlägget

Jag är lite mobbad... Det är inte lätt att vara kort och smal :(

3 Jul 2006

Har aldrig varit mobbad. Folk kollar bara på mig ^^

Karamellkungen
↗ till inlägget

Jag blir väl mobbad alla i min klass har varit det för att vi är ju den galnaste klassen på hela skolan

Det förklarar varför du blir mobbad här på Fuska.se också. Du borde vara med i filmen Lier, Lier rätt åt dig. ;P (Ej §1-1)

Själv har jag också blivit mobbad, men det är jag inte längre. Det var i lågstadiet som jag blev det.

har inte blivvit mobbad men sagt till två tjejer som mobba en. sen sparka dom på mitt skåp hela tiden tills jag gick fram till dom. är mycket längra än dom så dom gjorde inget mer sen.

4 Jul 2006

har nästan alltid blivit mobbad... fast den killen som höll på nu har slutat. slog han på k*ften så sluta han...

Det beror hur på hur man ser på saker och ting.

Har blivit retad ett fåtal gånger, men visserligen var det för ett par år sedan...

Jag har aldrig blivit mobbad...

Brukar alltid hålla till bland kompisarna, då de kan stödja en i svåra stunder och försvarar en.

5 Jul 2006

Retad har jag blivit men man kan inte säga att jag blivit mobbad. Det har inte varat länge. Är kompisar med dom som reta mig förut.

Jag är rätt så lång och stark så jag blir inte mobbad jag är typ 180cm

och jag är bara 14 år :unsure: Det kan vara pinsamt ibland.

↗ till inlägget

jag mobbades hela mellanstadiet(och lite i 1an också), snacka med en som är TJOCK OCH LÅNG som jag!!!(ja e 176 cm lång)
9 Jul 2006

Det är hemskt med mobbing...

I vintras kastade en i min klass snöboll på mina hörlurar som han visste var ganska dyra, jag blev så j*vla förbannad och smällde han i fejset 3 gånger. Sen dess har han inte vågat mucka me mej, nu är vi typ kompisar.... :s

3 Aug 2006

Visst kan ni som inte varit mobbade gå och säga jag är cool, Jag slår alla i fejset ahahahaha.

Men ni vet inte hur det är att vara retad eller mobbad, sedan kallar många sig mobbade när dom blivit "Retade".

Mobbning är när flera håller på med en varje dag, hela tiden, jag vet hur det är jag bytte som sagt var skola.

Så innan ni går och gör som någon sa til gogeta hahaha du är mobbad eller vad det nu var, så tänk efter! Ni skulle nog inte trivas att gå ner från er sits som översittare för att bli kallad något om ert innre eller yttre.

Mobbare följer nu för tiden med en hem, genom datan, i julas stängde jag av datan helt och hållet för att slippa det.

Till slut orkar man inte gå någonstans längre, man ser ibland mobbarna i burger king och annat ställe.

Så F.U ni som är så respektlösa att ni garvar åt andras trafedier! -.-

↗ till inlägget

Jag är rätt så lång och stark så jag blir inte mobbad jag är typ 180cm

och jag är bara 14 år :unsure: Det kan vara pinsamt ibland.

HEHE jag är 13 år och 176cm :P

jag är 11 år och typ 157 cm :( jag har varit mobbad en gång då blev det en massa sjiaffs och morsan prata me rektorn men ingen mobbar mig nu

4 Aug 2006

Inte mobbad men retad blir man väl nån gång.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in