Hoppa till innehåll

Mobbad


Mater
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Bättre fäkta än illa fly

 

Men tänk om man inte kan fäkta?Ska man vara jedi plötsligt då eller?

 

ps.Bättre döda än illa fly :P .ds

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 244
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mitt motto är grymt bra.Men de finns ett motto som är ännu bättre & den heter så här:Ensam är stark.& om man funderar ett litet tag på dom orden så borde man inse hur rätt dom är.Tänk på tex dom där riktigt tuffa gängen som super å härjer,om man skulle splittra dom så ä dom inte lika tuffa helt plöttsligt.Så om man känner sig ensam & vissen ska man tänka på dom orden så blir man lite bättre till mods.

 

Han som skapade det mottot måste varit väldigt klok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag blev retad av en grupp tjejer men altid när dom försökte reta mig så kåm alla mina kompisar och jaga iväg dom eller så slog jag ner dom så nu vågar ingen göra nått moahahahahahah :evil:

 

 

 

p.s jag stöder mottot ensam är stark

Redigerat av KAIBA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kommer ja glåta som värsta mamman..... Men våld löser inget. Dom kommer bara tycka dte blir roligare o så kommer dom börja slå dig

 

 

EDIT:

 

KAIBA: vad f*n är dte med dig? slå ner tjejer :angry:

Redigerat av Uzamaki Naruto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag blir inte mobbad i skolan =/ Vi e liksom ett helt gäng som ingen vågar gå på, men vi mobbar inte och blir inte mobbade iaf  :P

 

Vi är också ett gäng, fast jag försäkrar er inte ett mobbinggäng. Och ingen vågar heller mobba oss.

Jag är väl lite av ledare där. I vårt gäng har vi: Den starkaste i klassen, den snabbaste i klassen, den smalaste i klassen (vet inte vad det ska va bra för, men han e shysst :P ), en av dem bästa på hela skolan på o spionera och så har vi

ju mig, jag är lite av varje faktist. Men jag har väl valts till ledare mest av

3 goda skäl:

1. Jag har otroligt många vänner.

2. Mina vänner ser mig som en gud eller frälsare (vet ej varför :cool: )

3. Jag är en bra ledargestalt. Till och med vår fröken tycker att jag är en ledar gestalt som styr över klassen.

 

PS. Alla tjejer begudar mig.

 

Okej, nu vet jag inte vad detta inlägget skulle va bra för men det bevisar kanske varför ingen vågar sig på oss.

 

MVH/ Dark Elite ;)

Redigerat av Dark Elite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

jag blev retad av en grupp tjejer men altid när dom försökte reta mig så kåm alla mina kompisar och jaga iväg dom eller så slog jag ner dom så nu vågar ingen göra nått moahahahahahah :evil:

 

 

 

p.s jag stöder mottot  ensam är stark

 

FEGIS DU SLÅR TJEJER !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...