Hoppa till innehåll

Mobbad


Mater
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej!

Men nästan varje gång vi har gymnastik (2 gånger i veckan) så retar dom mig för att jag har opererat mitt kön och då konstigt vis så trodde min kropp att jag e typ 14-15 år därför har jag t.ex mkt hår på mitt kön och sådär.. De retar dom mig för oftast..

 

Jag har alldrig varit snyggast eller smartast i klassen...

Många retar mig och säger att jag är lik Pete doherty (Knarkaren som är ihop med Kate moss). Och de är ingenting kul med det...

Det har blivit en jävligt stor grej av mobbnings grejen mot mig.

Jag är utfryst för att jag hellst sitter hemma och kollar på film och sånt, Min klädstil är det tydligen ochså fel på.

Jag bytte skola mitt i terminen nyss i april för att jag var så mobbad, dom sju mobbarna har även hackar in på min msn och skrivit skit till min nya kompisar.

Nu igår på morgonen Var det social möte, och vi har anmält händelsen pch lärare för tjänstefel. + en av eleverna för misshandel och rån då dom tar min mobil och gjort ett stort jack i min panna...

Men i min nya skola går det jätte bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 244
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har alldrig varit snyggast eller smartast i klassen...

Många retar mig och säger att jag är lik Pete doherty (Knarkaren som är ihop med Kate moss). Och de är ingenting kul med det...

Det har blivit en jävligt stor grej av mobbnings grejen mot mig.

Jag är utfryst för att jag hellst sitter hemma och kollar på film och sånt, Min klädstil är det tydligen ochså fel på.

Jag bytte skola mitt i terminen nyss i april för att jag var så mobbad, dom sju mobbarna har även hackar in på min msn och skrivit skit till min nya kompisar.

Nu igår på morgonen Var det social möte, och vi har anmält händelsen pch lärare för tjänstefel. + en av eleverna för misshandel och rån då dom tar min mobil och gjort ett stort jack i min panna...

Men i min nya skola går det jätte bra!

 

 

:o , det lät hemskt.

 

Jag är inte mobbad och ingen i min klass heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alldrig blivit mobbad hoppas att jag alldrig blir heller för den delen men när jag gick i 3an va det roligt för när vi bråkade så vågade inte lärarna göra något men en kille som jag bråkade med engång slängde f*n nästan en häftare eller vad dem heter i mitt hövve men då slängde min kompis en stol på han :D Bra o ha vänner ibland ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...