↗ till inläggetjag är 11 år och typ 157 cm :( jag har varit mobbad en gång då blev det en massa sjiaffs och morsan prata me rektorn men ingen mobbar mig nu
Beklagar...
↗ till inläggetjag är 11 år och typ 157 cm :( jag har varit mobbad en gång då blev det en massa sjiaffs och morsan prata me rektorn men ingen mobbar mig nu
Beklagar...
I sexan hade jag och min klass språk, hemkunskap och musik på en annan skola i min stad (Skolan som jag ska börja i). Jag kunde inte gå i korridorerna utan att folk sa att jag var ful, hade fula kläder o.s.v. :(
↗ till inläggetI sexan hade jag och min klass språk, hemkunskap och musik på en annan skola i min stad (Skolan som jag ska börja i). Jag kunde inte gå i korridorerna utan att folk sa att jag var ful, hade fula kläder o.s.v. :(
Det är hemskt ju. :/
↗ till inläggetNej, det är jag inte.
Orka whina
Åh Gud. Han blir mobbad, det är inte cs efter att han har dött.
Jag blir inte mobbad
Nej jag är inte mobbad, bara lite retad. :/
Inte mobbad, snarare utfryst, inga kompisar, men dem e ju inte på mej å slåss å sånt :P
fast jag har en kompis egentligen.. En tjej som döptes samma dag som jag :P
Nej. Men vissa i min klass mobbar andra.
När jag börja var det en kille äldre än mig som var taskig, men inte längre.
Och om han börjar igen så blir det raka vägen till en polisanmälan för honom.
ingen vågar mobba mig i min skoola för jag vinner alla i strid! :medieval:
Har blivit när jag inte skejtade men nu är det bara att hota dom med brädan om dom kaxar sig (alltså göra så dom tror jag så slås med den) :P
nej jag känner en respekterad kille i rosengård han gick i min klass innan
Jag hatar mobbare, helt puckade i själen.
Precis, Putside. Men oftast är det ganska synd om mobbarna själv om man tänker efter, de måste mobba för att få egna vänner. :(
↗ till inläggetDu har mer respekt kanske...en sak är ganska kontig en av mina bästa kompisar när han skjuter en boll på en då blir den sur på han men om jag gör samma sak reagerar dom knapt konstigt :wacko:
Jag har svårt att få vänner. (Nån sån ADHD liknande sak, vet inte riktigt)
Jag har inga vänner IRL nästan. Men på internet har jag många.
Jag ska börja i en ny skola om 1 år för mamma vill inte att jag ska gå i invandrar skola. Det tycker jag är bra.
Vad är en invandrar-skola för något? :huh:
Förorts skolor med mer procent nysvenskar en traditionella svenskar.
Ärligt talat, jag får lust att bli mobbad någong då och då..
För då liksom, har man en anledning till att slå någon, inte för jag gillar att slåss, men ibland liksom känner man för det :/
Det är sketa stöört att jag vill bli mobbad då och då.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in