💬
Logga in
Fuska.se

En Liten Och Intressant Habbo Bild

31 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 6 · Fuskare

Han håller ju hela tiden på att kaxa me sitt jäkla Maplestory hack bland annat. Om han kunde, så skulle han säkert hacka på habbo också. Det är jag helt säker på. -.-

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #22

vadå , jag gav detta forum robotrage fusk och alla blev glada... när jag fuskar utan att ge er det är då ni börjar flame me lol! fy skäms på er! ( ska ändra min avatar för er...)

Nivå 6 · Fuskare

Du, jag bryr mig fanken i dina fusk och tänker aldrig pröva dom. Jag spammar dig för att du förtjänar att bli spammad. Du vet att jag kan enkelt få fast dig? Vill du det, svara bara JA eller NEJ.

6 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

Men förlåt, men är du 1 år?

Den är client side, ingen vet det.

Plus att dem försvinner om han försöker köpa något.

Ja, du kan få i h*lvete få fast mig om du så kan.

Jag fuskar på det jag vill.

WoW och CS, rofl ta fast mig om du vill.

Inget kommer hända och du kan f*n inte göra ett j*vla skit.

Nivå 6 · Fuskare

Herregud, är du stolt?

7 Aug 2006
↗ till inlägget

här memory editar jag habbo hotel så jag får jättemånga mynt, skönt trick att styla med...

http://img221.imageshack.us/img221/3969/webbspeluv0.th.png

Det är olagligt

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #27

1: ni beter er som idioter... kan ni inte läsa vad folk har postat före er??? max93 jag kan slå vad om att jag inte skulle bli bannad från habbo om mitt namn va där och du reportade mig...

2: varför är det olagligt ? förklara vad jag gör och hur det är olagligt!

ni gräver er egen grav....

↗ till inlägget

1: ni beter er som idioter... kan ni inte läsa vad folk har postat före er??? max93 jag kan slå vad om att jag inte skulle bli bannad från habbo om mitt namn va där och du reportade mig...

2: varför är det olagligt ? förklara vad jag gör och hur det är olagligt!

ni gräver er egen grav....

Säg ditt namn så får vi se
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #29

jag har olika account men jag heter Darzak på den bilden... ''tror jag iallafall''....

Senast ändrad:

Darzak ditt liv . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen . Din portning . Deras mun . Dom skäller . Du blir anmäld . Din farsa/morsa i cellen några dagar . stämd 7.000 kr . Lipar . Hackar igen .

Detta kommer hända tills du sitter naken luktar illa och bor i barnhem :P

Spampoison bekämpa spammarnahttp://pics3.inxhost.com/images/sticker.gif

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #31

om man ändrar något client side har det inget med habbo att göra... jag kunde lika gärna gjort det med photshop herregud!

Nivå 10 · Veteranfuskare

§1.11.

Låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.