Vad menas med att ett spel är i Platinium-upplaga? Fattar inte riktigt de...
Platiniumspel??
jag tror att det är en färg
Fattar inte riktigt ditt svar. Men jag vet att ibland när spel blir äldre så kommer det ut en Platinium-upplaga och det är det jag undar vad som menas med. Varför det kommer ut Platinium-upplagor?
Populära Playstation spel kommer efter ett tag ibland ut i platinumutgåvor och kostar då bara runt 300 kr.
ett spel blir platinum när det har sålt väldigt bra, era nötter
Dessutom till ett mycket billigare pris... Men för många dåliga spel får den titeln, tyvärr, så låt er inte luras!
men många bra får det också... men ni bör ju kolla spelet innan ni köper det....
det är bara för dem är gammla jag har frågat butikerna fast det blir inte bilit det är bara för att det är platium gammal
dom blir visst billigare!
ja det blir dem
OK SVAR PÅ ERA FRÅGOR:
Platium spel är spel som sålt bra och affärerna har då så mycket pengar att de kan lägga ut spelet billigare. Punkt slut!
nej det betyder att det är gammla spel o dem sänker priset därför det är gammalt
nej det betyder att det är gammla spel o dem sänker priset därför det är gammalt
Nej... Daniel kamali har rätt... Det är om spelet har sålt över 1 miljon eller nåt så får den platinum utmärkelse...
Bara det allra bästa platsar i platinum serien...
Alla Ratchet and Clank spel har kommit i platinum-utgåva. Och Kingdom Hearts också. Det tycker jag de spelen förtjänar för de är riktigt bra!
VARFÖR TAR NI UPP EN 3 ÅR GAMMAL TRÅD??????
Gå inte off topic är du snäll <_<
Platta nummer fyra i affären
↗ till inläggetÄr ett spel dåligt när det har sålt 250 000 exemplar? skulle inte tro det >.>Dessutom till ett mycket billigare pris... Men för många dåliga spel får den titeln, tyvärr, så låt er inte luras!
:o
Akta dig, Dannie är moderator ;P
Dock vet jag ej om han är aktiv fortfarande. Men denna tråd är 2 år gammal så bäst att sluta skriva i denn : )