💬
Logga in
Fuska.se

Centrycraft Online

241 svar · startad · 🔒 låst

kan du göra mig till modd när jag får igång spelet.

jag startar spelet men när jag kommer in på start menyn så tar jag register men det händer inte ett skit

Senast ändrad:

Testa logga in med den gubbe du försökt registrera.

Jag har kommit in gör mig till modd

Senast ändrad:

Snälla kan någon komma in? det är ensamt

Du flesta vet jag inte om de kan komma in. Updateraren krånglar, den verkar få error vid varje nerladdning vilket hindrar spelet från att starta.

Det funkar nu!

Jag kan inte starta Centry Craft. Det står att msinet.ocx saknas eller nåt.

Och jag har laddat ner Library Files.

http://www.x10.crevier.org/homeseer/kb/1013/msinet.zip

Lägg filen i system32 och system mappen.

Du har skappat detta i rpg maker va? Tyker detta e lite tråkigare än det föra :/ sorry men e så. Iför sig så har jag inte kommit så långt på spelet -_-

Senast ändrad:

Nej jag har inte "skappat" detta i rpg maker. Och ingen tvingar dig att spela så "tyker" du att spelet är tråkigt så ge f*n i att spela då.

(Att mitt svar kanske är lite elakt kan dels bero på att auto-updatern inte funka eller helt enkelt för att du tycker mitt spel liknar ett rpg maker spel!)

Omega. Träden ser faktist ut som att dom kommer från RPG Maker XP..

RPG MAKER kan inte göra onlinespel (tro inte på allt ni hör och läser!). Grafiken jag använder är samma freeware grafik som rpg maker har.

Så fort jag hörde ryktet om att rpg maker kanske skulle kunna göra onlinespel så mailade jag ägaren av rpg maker (adressen står på hemsidan) och frågade om det var sant, nej, det är inte omöjligt men än så länge har ingen gjort ett onlinespel med rpg maker.

Jag har inte ens sagt att man kan göra det.

Jag sa bara att träden ser likadana ut som i RPG Maker XP.

Jo, det är ju samma.

Vad menar du med det? Samma träd eller?

Ja samma träd...

16 Aug 2006
↗ till inlägget

Nej jag har inte "skappat" detta i rpg maker. Och ingen tvingar dig att spela så "tyker" du att spelet är tråkigt så ge f*n i att spela då.

(Att mitt svar kanske är lite elakt kan dels bero på att auto-updatern inte funka eller helt enkelt för att du tycker mitt spel liknar ett rpg maker spel!)

när man kommer lite längre så e det lite roligare... :mellow:

Senast ändrad:

Jo..... Nu finns pingviner att döda också :P

↗ till inlägget

Program? Öhm, Visual Basic 6.0.

BTW, jag har i hemlighet jobbat på en ny verion av Centrycraft. Denna versionen är inte slarvigt gjord som de andra misslyckade version.....

Hur lärde du dig göra spel i Visual basic? om du lärde dig av massor av sidor kan du väll göra en guide? :huh: :unsure:

Plz...

Jo, jag höll bara på med centrycraft när en ny möjlighet uppenbarades för mig :P

Så jag bara undra vad ni skulle tycka om centrycraft blev ett browser-spel såsom runescape, att man spelar direkt från internet explorer eller mozilla.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.