💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Ska Jag Andvända Av Ninjask Och Shedinja

24 svar · startad

Trådstartare #1

ja, som ämnesrubriken säger

vilken ska jag andvända i mitt party?

Shedinja såklart

Det bror på.Skriv uppgifter om dom!

Shedinja såklart. :P

Trådstartare #5

shedinja, oki, tack!

Men...varför skrev du inga uppgifter?

Hur ser ditt övriga lag ut?

4 Aug 2006

Det också...

5 Aug 2006

ninjask så klart!

Finns inte mycket att säga om shedinja förutom att den suger.

Har bara 1 HP och de flesta pokemons har en attack som funkar på den.

Ninjask däremot kan göra swords dance, få speed från speed boost, sen göra baton pass.

6 Aug 2006

Mmm. Det e rätt.

shedinja ska du använda för den är en guard pokemon. Många pokemon kan inte skada den för det. Och det är också därför den har ett liv= 1/1. Fast jag vet inte vilka attacker som kan skada på den. Jag (tror) att det är super efektiva attacker.

Anvend Ninjask,Shedinja kanske bara blir skadad av Super Effektiva attacker,och har Shadow Ball,annars suger den.So er det,kolla po Ninjask derimot,han er ju for tusan snabb som attan,och kan slo ut Pokemons med lite liv jettenkelt.

Men ett rod,anvend inga av dem,boda suger i vilket fall som helst.

Shedinja som liknar en ängel (...) ska du ha typ.

Jag tänkte träna upp 2 Shedinja och 2 Ninjask till nivå 30 men stannade med en av varje på nivå 24-26, dom var så dåliga att dom inprincip inte kunde göra nånting annat än att skada några liv innan dom svimmade. Det spelade ingen roll vilken pokémon dom mötte. Hitta någon annan pokémon till ditt lag.

håller med båda suger ta en annan i ditt team..

7 Aug 2006

Inte shedninja -_- Ninjask. Lär den sword dance, Baton pass slash double team.

Använd sword dance och double team hela tiden. Sen använd baton pass och ge det till en annan pokemon.

10 Aug 2006

Du glömde berätta att Batton Pass gör så man byter Abillytis.

"sen ge det till en annan pokemon"

Glömde inte. anvädne bara andra ord.

15 Aug 2006

Jag tycker shedinja är bra men om ni vill se vilka attacker dem lär sig klicka på namnen här -----> Ninjask Shedinja

17 Aug 2006
↗ till inlägget

shedinja, oki, tack!

Kom ihåg att du inte ska ev träna din shedinja i defense , hp eller sp def. Bara i atk eller satk. och satsa på en natur som höjer , atk - satk - speed -

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in