💬
Logga in
Fuska.se

Gissa Mount!

31 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

JAA!!! äntligen kommer kamelerna :D måste ju bara vara sådana

21 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

Elefant.

Nivå 5 · Fuskare

Skulle tro att det blir en Fel Beast eller nåt liknande. I WC3 bor Draneierna i Outland och där finns såna, och man skulle kunna tänka sig dom som riddjur.

Nivå 2 · Novis

Är nästan säker på att det blir en s.k Elefant.

23 Aug 2006
Nivå 2 · Novis

Gillade Cold_Fears bild så det lär bli en elefant :lol:

Nivå 4 · Lärling

jag håppas på Elefant fy F*n vad coolt att se en tauren liknande aliance med svans rida på en elefant

OBS: om ni inte upptäckte något i min text så säger jag det nu: jag tycker dranei är hur fula som helst (ganska uppenbart va???) men allvarligt dom har klövar dom har minihorn inne i pannan och dom har svans det är en tjur/ko/min faster XD

Nivå 3 · Lärling

Ironi kallas det. <_<

Nivå 7 · Fuskare

Draenei är ju riktigt snygga. Solkart att man re-rollar som en sådan, hellre den än en BloodElf.

Mount, tjaaa, annat tror jag. Skulle gissa på nåt fantasidjur typ kodo-liknande. Kanske som AnQiraj Mountet, den där spindelliknande sakne ni vet. Nåt magiskt iaf.

24 Aug 2006

Jag tror att det blir något mekaniskt nu eftersom deras stad är en rymdskäpp ungefär.

Nivå 6 · Fuskare

Det verkar redan vara bekräftat att det blir Elekk. :>

http://www.wowwiki.com/Elekk

25 Aug 2006
Nivå 7 · Fuskare

Nu när man sett den, vant sig vid tanken liksom, så kanske den inte är så tokig. Lite magisk, lite dreanei lik. Jo det skulle nog funka helt okej.

Senast ändrad:

Snake, wowwikki är inte officiel. Det är jätte möjligt att det kan vara en Elekk!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in