JAA!!! äntligen kommer kamelerna :D måste ju bara vara sådana
Gissa Mount!
Elefant.
Skulle tro att det blir en Fel Beast eller nåt liknande. I WC3 bor Draneierna i Outland och där finns såna, och man skulle kunna tänka sig dom som riddjur.
Är nästan säker på att det blir en s.k Elefant.
Gillade Cold_Fears bild så det lär bli en elefant :lol:
jag håppas på Elefant fy F*n vad coolt att se en tauren liknande aliance med svans rida på en elefant
OBS: om ni inte upptäckte något i min text så säger jag det nu: jag tycker dranei är hur fula som helst (ganska uppenbart va???) men allvarligt dom har klövar dom har minihorn inne i pannan och dom har svans det är en tjur/ko/min faster XD
Ironi kallas det. <_<
Draenei är ju riktigt snygga. Solkart att man re-rollar som en sådan, hellre den än en BloodElf.
Mount, tjaaa, annat tror jag. Skulle gissa på nåt fantasidjur typ kodo-liknande. Kanske som AnQiraj Mountet, den där spindelliknande sakne ni vet. Nåt magiskt iaf.
Jag tror att det blir något mekaniskt nu eftersom deras stad är en rymdskäpp ungefär.
Det verkar redan vara bekräftat att det blir Elekk. :>
Nu när man sett den, vant sig vid tanken liksom, så kanske den inte är så tokig. Lite magisk, lite dreanei lik. Jo det skulle nog funka helt okej.
Snake, wowwikki är inte officiel. Det är jätte möjligt att det kan vara en Elekk!