↗ till inläggetHm mycket pengar..
Ja, men det kommer det att vara värt.
↗ till inläggetJa det är ju som två PS3 XD
*Host, host*
Den har rörelsedektorer. Det är därför den är sladdlös. Har du inte sett då de har spelat Warhawk? Men Wii's handkontroll är självklart grymt mycket bättre.
Om det e sant som alla säger att det kommer kosta 2500:- då kommer jag lungt att köpa det.Jag trodde typ att det skulle komma upp i 4000 kr(nu förtiden kostar allt så himlans mycket)...
Ja, Wii kommer bli riktigt billigt för att ha en så bra prestanda.
Fast jag e rätt så pank nu men vi har ett löne scema här hemma så det är bara att jobba på.. :P
jag läste på internet igår att det går rykten om att Wii kommer kosta 169$ men det kan inte vara sant men om det är det så :wub:
Jag e väldig dålig på när det gäller dollar så hur mycket är 169$???
Jag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma? :huh:
Va???.. Det kostar ju en PS2:A ju:P
↗ till inläggetJag e väldig dålig på när det gäller dollar så hur mycket är 169$???
Jag har hört att den kommer att kosta 4 SEK. (ironi)
Har Nintendo givit något officiellt pris till Wii? Det verkar inte så om man ska läsa på svaren här i tråden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wii
Läs. 250$ USD (United States Dollars) = 1 816,13 SEK
Så runt 2 000 kr kommer Wii kosta.
Ja men tänk då på att vi har moms i Sverige, alltså 25% mer.
Så ungefär 2250 kr.
Det är ganska billigt. :)
det var ju ennu bättre men jag har nu bestämt mig att köpa en ny data till mig själv vi har bara ME datorer här hemma min är förstörd syrrans kan man inte låna och allas data är fullpropad med sk*t så jag har bestämt mig en snbbare data dvs XP
Wii FTW!
Jag ska helt klart köpa wii till ett sånt här pris! Det kostar ju ungefär som PS2!
Är verkligen Wii lika bra som det låter..??
Om man t.ex spelar metroid så ska man typ skjuta med kontrollen.
Ganska häftigt men i så fall kommer det likna Eye Toy alldeles för mycket.
Ja. Man skjuter med kontrollen. Det gör man väl i alla spel som har en handkontroll? Om du menar att röra den runt för att skjuta så nej. Du styr karaktären med dosan och siktar.
Och om man till exempel spelar något Zelda spel kan man använda kontrollen som svärd för om man svingar kontrollen så svingar Link sitt svärd i spelet allt detta med hjälp av de nya rörelsedetektorerna i kontrollen. :)
↗ till inläggetva då jag tror att 1 kr är 8 dollar jo men vist 8 dollar är snarare 64 kroner för växel kursen för 1 dollar är runt 8 kronerJag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma? :huh:
så om du ska skriva lögner så kan du göra det någon annan stans ,
Haha dollar är värd MER än kronor. Det skulle väl vara 1 dollar är 9-8 kr.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in