💬
Logga in
Fuska.se

Suger På Cs

27 svar · startad

↗ till inlägget

Vet du vad. Ladda ner bottar. Va själv i laget mot 20 styck typ. Låt dem ha kniv och låt dem vara svåra. När bottarna är på svårighetsgraden så rör dem sig mycket. Så du kan träna dina reflexer.

Lite senare så låt dem börja med en Glock. Efter Shotgun. Efter SMG. Osv.

Jag spelar inte cs men jag har kvar min känsla hela tiden och jag klarar mig på dem flesta servrarna utan att ha dåliga stats.

Klarade Ca.Av det fast med 16 bottar ,fick inte plats mer på de_dust_cz

ömm asså dom hade kniv inte det andra

Senast ändrad:

27 Aug 2006

skriv bot_allow_shotgun 1 t.ex i console.

Configs och sånt är bra att trixa med. Du kan tex skriva in i konsollen så allt går mckt snabbare. Då kan du se andra typ 1 sekund före alla andra vilket är bra. Sen är det bara och träna, och framförallt ha kul. :D Om man bara blir förbannad så går de sämre.

↗ till inlägget

Configs och sånt är bra att trixa med. Du kan tex skriva in i konsollen så allt går mckt snabbare. Då kan du se andra typ 1 sekund före alla andra vilket är bra. Sen är det bara och träna, och framförallt ha kul. :D Om man bara blir förbannad så går de sämre.

Ja, och detär roligt. Jaså? Kan man skriva det?

Kan inte du ge mig det commandot? Om du nu menar ex_interp 0.09, så gör det att du ser 100updateringar av 100, om du har 100fps, och ligger den på 0.01 så ser du bara 10 st av 100, det är inte en sekund snabbare än dom andra.

Precis, träna, ha roligt, träffa folk som verkligen är trevlig, och inte kallar vem som helst för noob, bara för att man t.ex missar ett awpskott, sånna ska dö. :zzz:

Precis, man ska typ tänka "Nästa gång så ska jag döda 2", och när du dödar två, så tänker du bara att du ska döda 3, osv.

Och sist men inte minst: Lär dig av dina misstag. :)

3 Sep 2006

Okej, tänkte öva upp mig på lite bottar men hur gör man eg? Ta det gärna lite lååångsamt också så jag fattar :).

6 Sep 2006

de största felet de flästa nybörjare gör är att de springer och skuter med rifles stanna upp bara en halv sekund och skut några skott....och att de flästa sprayar bara för att det är ett aoutomat vapen de håller i "dutta" häldre lite på mus knappen du får mycket mera presition (spec me ak47an an)

7 Sep 2006

Ett annat fel som folk gör är att dom "stylar" och shiftar med sina vapen hela tiden. t.e.x så blir många skjutna för att dom shiftar mellan kniv och vapen hela tiden. Det är så onödigt. Ett annat fel är att när en kille skjutit en annan så börjar han springa och blir oförsiktig och tror allt e lungt och då blir han skjuten. Många laddar också under en fight, gör aldrig det. Bara om du vet att du är säker, annars ta fram din seconhand vapen (pistol). Ser många fel där folk laddar sin rifle mitt under en strid och motståndaren kommr fram o skjuter.

Så här kommr nåra saker att tänka på:

*Shifta inte med vapen och trixa hela tiden, du kan göra det i början i basen, men sen ska du bara byta vapen när det är nödvändigt.

*Tro inte att du är säker bara för att du nyss tog en fiende, var koncentrerad och försiktig hela tiden.

*Ladda aldrig mitt under en eldstrid. Ta fram pistolen istället.

↗ till inlägget

Om ni nabbs inte påstår att man kör bättre med gaming grejer... asg. självklart gör man det. Och 30 fps ? hahaha grabben tänk om .

Man behöver inte ha de värsta gaming grejerna, jag har t ex en microsoft musmatta och en vanlig matta för tillfället och är själv ganska bra ändå, men visst det är bättre att spela med riktiga gaming grejer.

Men det enda tipset till att bli bättre är att lira på, kanske är bättre träning att hoppa med nån klan och köra lite pcw? för det är inte alltid så att alla är så "seriösa" på public, lite svårt att träna då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in