Som dem nu (antar jag) flesta vet så kommer det ett nytt WoW från blizzard. Men jag har även hört att det det ska komma ett nytt diablo och starcraft. E detta sant?
Nytt Diablo/starcraft?
Ingen aning, men jag har också hört att det kanske ska komma, jag undrar samma sak.
diablo 3 jobbar dom ju på, men jag vet inte nått om något nytt starcraft
inget ärr officiellt men troligtvis håller dom på med något hoppas på ett starcraft 2 :wub: :)
Starcraft ghosts skulle ju komma ut fast dem la ner projektet!
myeah blev så j*vla besviken på det, längtade efter Ghost ja diablo 3 jobbar dom på och jag antar att det kommer ett starcraft 2, och WoW: burning crusade kommer väll nu till hösten eller våren.
hoppas det kommer ett diablo 3, skulle vara kul.
Diablo 3 går det rykten om att det är under produktion.
Orka. Blizzard får det bättre om dem jobbar mer på wow.
varför? tänk om diablo 3 blir större & bättre.
ett nytt starcraft skulle piska sönder WoW inkomst mässigt tror jag :)
Diablo är ju nästan som Wow varför skulle inte det slå igenom?
undrar jag med, om dom fixar grafiken lite och så kunde det kanske bli bättre än WoW.
↗ till inläggetmmorpg, RPG är helt andra grejer.ett nytt starcraft skulle piska sönder WoW inkomst mässigt tror jag :)
↗ till inläggetett nytt starcraft skulle piska sönder WoW inkomst mässigt tror jag :)
vad yrar du om? Starcraft är ett rts (real time strategi).
↗ till inläggetDiablo är ju nästan som Wow varför skulle inte det slå igenom?
tvärtom i såna fall, diablo kom ju före wow och diablo 2 är inte direkt likt wow. Diablo 3 däremot ska ju vara ett mmorpg tydligen och p2p också.
Jag vill att dom ska göra WoS...
Dream on =/
↗ till inläggetDiablo är ju nästan som Wow varför skulle inte det slå igenom?
ska det vara månadskostnad på diablo 3 ?!!!
tror inte blizzard gör 1 till mmorpg när man redan har WoW.
Mm, de kanske gör RPG. Men inte mmorpg. Det går bra med wow nu så dem vill nog inte riskera och förlora spelare.