Får man använda vent servern när man lirar pcw?
Fuska.se's Server!
Titta vad rummen heter på ventriloservern, ett heter PCW, så jag tror att man får vara inne på ventriloservern när man kör PCW.
↗ till inläggetJa, lol ;pFår man använda vent servern när man lirar pcw?
Hej, jag är ny här. Ska börja spela lite på eran server nu. :) Heter Kladdis, kom in och hälsa på mig :)
Det var ingen admin inne och nån skrev: "Kaeka diarresoppa" till mig... Kan ni se till att det finns bättre övervakning?
↗ till inläggetTyvär har vi ingen som kan sitta på servern 24/7, om vi inte ger alla som går in på servern admins...Det var ingen admin inne och nån skrev: "Kaeka diarresoppa" till mig... Kan ni se till att det finns bättre övervakning?
Är ny så kan man spela CZ på denna server? Vad är det för skillnad på CZ och 1.6?
↗ till inläggetEndast 1.6 funkar på denna server. CZ har nyare grafik och nyare .mdl filer än 1.6.Är ny så kan man spela CZ på denna server? Vad är det för skillnad på CZ och 1.6?
DESSVÄRRE har servern pajat av oförklariliga själ. Jag ska jobba hela kvällen med att fixa den. Förhoppningsvis blir den klar imorgon.
Nu har jag suttit ett flertal kvällar och försökt fixat det. Ska se om jag får upp den snart.
jag undrar om jag skulle kunna få ett rum på din ventserver med ett lösenord på, jag e guildmaster och vet inte riktigt hur man fixar en egen ventrilo server, så det skulle kunna vara bra om jag antingen fick veta hur man gör en egen server eller om du skulle vilja sätta ett lösen på ett av dina underrum till mej
Nu är samtliga servrar uppe!
Jag har även lagt till en server med wc3ft mod!
Just nu finns det bara vanliga maps, såsom, d2, d1, assault m.m.
Så välkommen in och spela!
Ni kan även använda ventriloservern!
Erhmm, jo vilka är admins och har dom namn som typ Fuska.se | |No-Fear| eller vad ni kan tänkas heta
↗ till inläggetAdmins har jag inte tänkt på o_oErhmm, jo vilka är admins och har dom namn som typ Fuska.se | |No-Fear| eller vad ni kan tänkas heta
Kom med förslag via PM om vem som kan tänkas vara lämplig.
Grymt! Förbered er på att se mig därinne en hel del. Jag brukar heta 909 eller minimal.
Jag kör med nicket Kevve eller SlayerX eller Slaying You
Jag är inne på den vanliga servern nu. Det är dock ingen annan :(
Jag är admin på Wc3:an så jag kör väl mest på den ;)
Kom igen nu!
Jag vill ha polare där inne!
Äntligen! :)
Det måste idlas mer! Jag går in och idlar ett par maps lite då och då, gör det du också ifall någon annan inte är inne.
Men fixa hltv så är servrarna är uppe på listorna hela tiden.
Vet fortfarande inte hur man gör.