💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Guld

17 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Kan man fånga Mew,Mewto Zapptoz,ArteQuno och den där andra legendariska eldfågeln i pokemon guld? Vad är Celebri? Finns det några fler legendariska eller super speciela pokemon man kan fånga i pokemon guld?

11 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling

Om pokemon guld är likadant som blå och röd så kan du fånga dom!.

Celebi,kan du inte fånga jag tror inte att han finns på guld men om han gör det så måste du ha gameshark eller japanska version av pokemon guld.

Och det finns inga super pokemon/den enda legendariska är,Fåglarna,och snorlax.

Fast guld är inte likadant som röd och blå.

Hmm jag vet inte, för jag har inte spelat guld och silver. Men fåglarna heter Articuno, Zapdo och Moltres.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mewtwo, Mew, Articuno, Zapdos, Moltres och Celebi kan inte bli fångade i Guld/Silver.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Mewtwo, Mew, Articuno, Zapdos, Moltres och Celebi kan inte bli fångade i Guld/Silver.

Alldelles rätt,utom att celebi går att fånga genom att fånga alla unown och få gs bollen och gå in i Ilex forest.

Men det är på japanska.

12 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

OMG.

På japanska ska man ge kurt en sak och nästa dag så får man en boll av han då går man in i ilex forest.

Man ska inyte fånga dom muppiga onowns.

Det ovanför gäller ju på japanska versionen.

13 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

Snorlax är inte legentarisk

Nivå 3 · Lärling

Jo det är han.

Man kanske får 2 eller 1 chans att fånga han på det beror på vilken version man har.

Han är inte typ som en rattata, man hittar inte snorlax i gräset precis.

Alltså räknar jag han som en legendarisk pokemon.

Nivå 6 · Fuskare

Låt mig skratta:Hahahahahahahaahahahahhahahahahahaha

Snorlax är INTE legendarisk.Legendariska pokemon är inte pokemon som man bara får en chans att fanga och man ser dess poke doll.

Då hade ju shiny gyrados varit legendarisk pga poke doll.Men han går att fånga(en på 8192 tror jag <_< =)

14 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Låt mig skratta:Hahahahahahahaahahahahhahahahahahaha

Snorlax är INTE legendarisk.Legendariska pokemon är inte pokemon som man bara får en chans att fanga och man ser dess poke doll.

Då hade ju shiny gyrados varit legendarisk pga poke doll.Men han går att fånga(en på 8192 tror jag <_< =)

Jag tror det var en på 6000 någonting.
Nivå 6 · Fuskare

Bara en fråga;Vem bryr sig?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ingen egentligen, jag var ganska ironisk när jag sa det. <_<

Senast ändrad:

17 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

Jag har fångat: Snorlax,Lapras,Areyodycaquil, några unknowns, Gylene Gyrados, Tyronge,Ho-Oh,Lugia,Pikachu och Chikorita. Utom dom är det 3 legendariska och super specila pokemon jag vet man kan fånga i guld, och det är: Suciene,Entei och Raiku. Dom är dom ända jag inte fångat. Om någon vet att det är något mer legendariskt eller super specielt jag inte fångat i guld vill jag veta det. Vad är Celebri föresten? Hur ser den ut, vad för slags pokemon, och hur får man den till guld? Jag är full av frågor. Föresten försökte jag para Tyronge med 10 dittos, men han var inte intreserad av någon. Hur får man fler tyronges igentligen?

18 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har fångat: Snorlax,Lapras,Areyodycaquil, några unknowns, Gylene Gyrados, Tyronge,Ho-Oh,Lugia,Pikachu och Chikorita. Utom dom är det 3 legendariska och super specila pokemon jag vet man kan fånga i guld, och det är: Suciene,Entei och Raiku. Dom är dom ända jag inte fångat. Om någon vet att det är något mer legendariskt eller super specielt jag inte fångat i guld vill jag veta det. Vad är Celebri föresten? Hur ser den ut, vad för slags pokemon, och hur får man den till guld? Jag är full av frågor. Föresten försökte jag para Tyronge med 10 dittos, men han var inte intreserad av någon. Hur får man fler tyronges igentligen?

1.Celebi är en grön pokemon lite andra färger åxå.

Du kan inte fånga han, du kan endast få han med gameshark eller japanska versionen på spelet.

Om du har nått av dom altenativen så kan jag berätta vidare hur du ska göra.

2,Du kan para tyrongue med en ditto :huh: så gjorde jag.

Sen väntar du till det kläckts då får du en till Tyrongue sen gör du likadant igen(funkar för mig iaf).

Eller så klonar du!

Men då kanske din saving går bort och du får börja om från första fotsteget!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

2, Okej, om jag tränar up honom till en hit mon lee, Chan eller top och sen parar honom, blir det en tyronge då?

Nivå 3 · Lärling

Ååå vad korkad jag är!

Först utvecklar du tyrogue till en hitmonchan,hitmonlee,hitmontop sen parar du den med en ditto sen när ägget kläckts då får du en tyrogue sen utvecklar du den igen å samma remsa igen :D

19 Sep 2006
Nivå 13 · Mästerfuskare

vadå igen? du har ju en av dom tre inne hela tiden på dagiset och så kommer det nya hela tiden.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

vadå igen? du har ju en av dom tre inne hela tiden på dagiset och så kommer det nya hela tiden.

Det är ju det jag menar.

Jag skrev ju det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in