↗ till inläggetscamm? om man ska beala för den blir den nästan gratis me cash på banken <.< så ja tror detta e scamm ^^
de e ingen scamm ska vi slå vad ?
↗ till inläggetscamm? om man ska beala för den blir den nästan gratis me cash på banken <.< så ja tror detta e scamm ^^
de e ingen scamm ska vi slå vad ?
den har 70k i banken + massor av rune prylar varför ska du då sälja det för 60k rs cash? - möjligt scam
jag säljer gubben för 60k jag behöver 60k + på min andra gubbe har jag bara typ 691gp
jag sålde en rune kiteshield för 60k sen innan de hade jag 10k
Be en kompis logga in på din andra gubbe och "trada" över pengarna då.
omen va tycker ni jag ska sälja gubben för då ?
du har ju 70k på banken + saker värda runt 150k. Skulle säga att den e värd ungefär 250k
okej då jag säljer gubben för 250k? men vem köper den ?
:rambo: vi kan pruta också om de behövs
låt han leva sitt lilla liv..
om han nu har nåt.. asså den där var den sämsta gubben jag sett
min syrra har 43 attack 42 str 33 def och är 45 nåt
Säger bara en sak, håller med kalphiteQ
↗ till inläggetjag har fixat till den ,,.... också har jag en gubbe som knäcker din gubbe och din systers gubbelåt han leva sitt lilla liv..
om han nu har nåt.. asså den där var den sämsta gubben jag sett
min syrra har 43 attack 42 str 33 def och är 45 nåt
Säger bara en sak, håller med kalphiteQ
jag köper för 60k!
Visa en bild med utrusting, tryck på prin screen och klistra in på paint........! :meddum:
orka, jag har level 49 och har rune scimmy.....! Sorry...!
Onödigt igentligen att bumpa upp det här. Kan inte se det mer än scamm om han har pengar på banken och vill ha rs cash för den...
om det är en scamm så bryr jag mig inte tjänar ihop 60k igen på 30 min
jag har en typ lvl 63 rune full och 1000 yews och allt sh*t! vill inte ha din noob account! + jag slår vad om att det är scamm för han sa först att den bara hade mith full! och nu har han rune full och om han sulle behöva cash skulle han selja sin rune full med vapen för 200k och sen ta drop trade med hans andra account!!!
SCAMMER!!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in