💬
Logga in
Fuska.se

§1.25, Otroligt Störande.

47 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Fem varningar är för mycket, skulle räcka med två, max tre. Fuska.se kanske har mycket för Sverige, men jämför man med utlänska sidor har de inte mycket. De sidorna har också bättre kvalitet på den fronten. Mer regler!

Om fler regler skulle innebära bättre kvalité, så skulle jag strunta i om några slutade. :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vad skulle det vara för regler egentligen? Jag tycker att vi har tillräckligt med regler men jag tycker att moderatorerna är för snälla när det gäller varningar: De ger ut det allt för sällan när det egentligen behövs.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #43

Äsh, lägg ner smörandet.

Moderatorerna ger ju i princip ut varningar stup i kvarten.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Inte till de som verkligen förtjänar det. <_<

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #45

Nej, och då är det väll orättvist?

Vad är din poäng.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Man behöver faktiskt inte ta hand om alla 10-15 anmälningar själv om man inte har lust. Man kan ta tre och göra något vettigt med dem och så kan man hjälpas åt med resten...

För övrigt brukar jag själv ändra titeln och skicka en tillsägelse. Är det 15 sådana anmälningar får man väl strunta i några av dem sålänge. Man är faktiskt inte helt ensam moderator på forumet.

Om ni själva inser att ni har valt en dålig titel, anmäl bara tråden och skriv vad ni vill ha för ny titel så ska det väl inte vara omöjligt att fixa det.

Senast ändrad:

15 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #47
↗ till inlägget

Man behöver faktiskt inte ta hand om alla 10-15 anmälningar själv om man inte har lust. Man kan ta tre och göra något vettigt med dem och så kan man hjälpas åt med resten...

För övrigt brukar jag själv ändra titeln och skicka en tillsägelse. Är det 15 sådana anmälningar får man väl strunta i några av dem sålänge. Man är faktiskt inte helt ensam moderator på forumet.

Om ni själva inser att ni har valt en dålig titel, anmäl bara tråden och skriv vad ni vill ha för ny titel så ska det väl inte vara omöjligt att fixa det.

Det har du så ofantligt rätt, äntligen en moderator som berättar sanningen.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Fick en tråd låst av den regeln <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in