💬
Logga in
Fuska.se

Cykla!

48 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Är det nån här som gillar att åka BMX, MTB osv. Jag har nyss blivit fast vid att åka BMX, det är askul tycker jag. På typ 2 veckor lärde jag mig att stegra ungefär 8-10 meter :D .

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag kör street.

D.vs att jag hoppar nerför trottoarkanter, gropar i vägen, kör nerför trappor.

Och mycket mera..!! :) Det är riktigt kul prova någongång..!!

Nivå 1 · Novis

Nee cykla är jobbigt. :P

Cykla är skitkul!!

Kör Jackass-stunt med den XD

Har hållt länge nu, men gnisslar som s*tan! :P

Nivå 8 · Veteranfuskare

Downhill är kul

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är ganska kul att cykla, tränar lite smått på bakhjulet, det går väl sådär :P Iböand kommer man en bit, men jag måste ställa in styret å sadeln, så går de bättre :)

Nivå 1 · Novis

Har ni blivit skjussade på styret i fullfart ned för en backe. Fyy F*n va det är läskit :)

Nivå 2 · Novis

Jag kör street. Får ny ram på måndag! :P

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Är det nån här som gillar att åka BMX, MTB osv. Jag har nyss blivit fast vid att åka BMX, det är askul tycker jag. På typ 2 veckor lärde jag mig att stegra ungefär 8-10 meter :D .

oh gush, kan man stegra 10 meter? ;o

16 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hahah..jaa.

Du kan stegra mycket längre än så. :D

Nivå 2 · Novis

Jag kan väl 100 meter som mest.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är roligt att cykla, jag har en bror som kan cykla 2 kilometer på bakhjulet. :)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

Jag har en fråga, är det nån som vet var man kan skaffa bromsar till min BMX. det är en Haro F4 om det skulle hjälpa...tips på sköna handtag skulle också behövas, mina är nämligen helt sönderslitna o äckliga! BTW lärde mig bunny-hop med mountain bike i dag :D

ja jag tränar cykling kör med min race-cykel en bianche kostar smått och gått 30 00kr lite stor är den än så länge.Nu kör jag med min downhill cykel.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

oh herre jesus xD

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har funderat på att köpa en BMX, jag får en ny cykel när jag fyller år typ. Fast det ska inte vara en BMX, fast då köper jag också en BMX för egna pengar. Smart? :D

17 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Jag har funderat på att köpa en BMX, jag får en ny cykel när jag fyller år typ. Fast det ska inte vara en BMX, fast då köper jag också en BMX för egna pengar. Smart? :D

Ifall du ska köpa en BMX skaffa inte mongoose, dom e tunga o äckliga. Tycker iaf. jag o 2 av mina polare..
18 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Skaffa en cykel från Scott, det är ett bra märke, fast cyklarna kostar uppemot 5000 kronor...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Cykla?! Skitkul ju!

Hm, min cykel kostade ju mer än 5k men det är väl inte så jättefarligt... 15-20k däremot är lite mer. Finns dock en del med kolfiberram för runt 50k...

Trek ska man ha om man vill slänga ut pengar på en cykel...

jo min kosta 30 000kr det sved i plånboken

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in