💬
Logga in
Fuska.se

Sonic Adventure 2 Battel

38 svar · startad

ja har en som heter Beowolf han e skitgrym som f*n!!! lv:99... han är skit bra på attack och run...

PS: Dark chao

Min elvis e lvl 99 men han e ängel chao min andra kommer inte ihåg namnet e dark chao... ^_^

Har inte spelet, men vad gör man med Chaos och måsste man klara spelet för att få en ?

Chaos är några Små krabatar som du ska pyssla om.

Man ska ge dom mat och träna dom i lite saker tex. swimming (simning.)

Kul spel!

22 Mar 2006
↗ till inlägget

vet inte vilken lvl min elvis är men har nån hittat en pumpa...?

jag har och gav den till en så satte han den på huvet... :D

jag har två pumpor men jag tycker dom är snyggare utan men vet nån hur man får döskallar??

23 Mar 2006

jag grävde med knuckles i dark chao garden...så hitta han en...

24 Mar 2006
↗ till inlägget

Någon mer än jag som tycker att det är roligta att hålla på med dom? :lol:

Jag brukar kasta iväg dom det är svin kul..!!!
29 Mar 2006
↗ till inlägget

Någon mer än jag som tycker att det är roligta att hålla på med dom? :lol:

snällt jag brukar klappa dom på huvet iställe
30 Mar 2006

ja brukar ta upp dom och gungar dom dom tycker det e roligt :P :kung:

Eftersom det är samma ämne... När man går in i Select Stage och kör 2:nd och 3:nd mission och så vidare... I tredje missionen: Find the lost chao, var är den? Höll på med en bana hur länge som helst men kan inte hitta den! :( Och jag har vunnit alla level 3 chao race och vunnit grejer men var tar sakerna man vinner vägen? :blink:

7 Apr 2006
↗ till inlägget

Eftersom det är samma ämne... När man går in i Select Stage och kör 2:nd och 3:nd mission och så vidare... I tredje missionen: Find the lost chao, var är den? Höll på med en bana hur länge som helst men kan inte hitta den!  :(  Och jag har vunnit alla level 3 chao race och vunnit grejer men var tar sakerna man vinner vägen? :blink:

Du moste ha mystery melody för att kunna hitta chaoen på find the lost chao.

den chao du vinner med tar fram saken och leker med den ibland.

8 Apr 2006

hur gör man så sin Chao tar på sig pumpan/döskallen...? min onda vill inte han bara kastar bort den men min andra(en ängel) tar på sig dom men den passar ju inte med den...

10 Apr 2006

Om du kör banan "Pumpkin Hill" med Knuckles, flyg till en kyrka som ligger långt upp och som har en kyrkogård. Där ska det finnas ett djur som heter Skeleton Dog :blink: , ge den till din chao så tar den på sig vad som helst du ger den ( Förutom nötter från träden :P ) För att få en dödskalle, gräv i Dark Garden och för pumpa gräv i Hero Garden.

13 Apr 2006

måste man inte gå lektion i skolan för att dom ska kunna planterA med spaden.

Nej, det kan dom redan.

17 Apr 2006

Min Chao spike har försvunnit :( jag hade haft den på mitt gameboy advace och när jag hade tagit tillbaka den så hängde sig spelet och den fanns inte kvar längre sen när jag tog en annan för att göra lika bra så hände samma sak men det är inte det jag tänkte fråga utan jag undrar vad man ska göra när det är mating seson för ens chao.

mm det undrar jag med för två av mina Chao har blommor runt sig när dom sätter sig men inget händer? :blink:

jag tror jag vet nu man ska nog ge dom heart fruit.

17 Sep 2006

JA det ska an min bästa chao heter ghost och ör en chao utan ben :D :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in