💬
Logga in
Fuska.se

Mobbas Ni I Skolan?

109 svar · startad

jag läste också om det...

det stod på aftonbladet.se och dom hade hållit på sen han började sdkolan och lärarna brydde sig inte

Njae men en av mina polare blev mobbad av 5 st från en annan skola.....

Blev pissad när en av dom tog och sparkade han när han låg ner på gympan så jag ville få bort dom och tog med en attrapt pistol... Gick inte å tänka på nåt annat eftersom att lärarna sket i det -.-, f*n ta dom

jag blir mobbad en gång i veckan ungefär men dom har slutat nu

Tycker att skolorna i Sverige är dåliga på att se till att mobbing utrotas.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Mobbing kommer nog aldrig att utrotas faktiskt det kommer fortsätta till ja jorden går under.

Men man kan ju alltid hoppas :rolleyes:

verkar som om jag inte mobbas längre. men jag har bara gått i skolan i 3 dar så det är lite svårt att säga säkert.

12 Sep 2006
↗ till inlägget

Jag blir inte mobbad och har inte mobbat,men retar mina kompisar gör jag då o då som tex när vi körde fotboll och en av mina kompisar skjöt i ribba studsade på mållinjen och ut då brukar jag säga sopa elr nåt och dom bara flinar.

nån gång har det väl hänt som med tex dahlen.
19 Sep 2006

blev mobbad förut men det har börjat slute i 6an

Nej, jag är precis lagom snäll och trevlig för att inte mobba eller bli mobbad.

Det är mobbat att mobba.

↗ till inlägget

Okej, kanske inte utrotas men lärarna är väldigt dåliga på att göra något åt det.

Karamellkungen
↗ till inlägget

Man får ta egna initiativ här i livet för att lösa världens problem, jag menar det finns stödgrupper för mobbning. Om man är ordentligt mobbad, då skall man ta egna initiativ och lösa problemet. Man kan inte bara förvänta sig att lärarna ska lösa alla dina problem.

21 Sep 2006

jag går inte längre i skolan jag går på högskola

och nä jag mobbades eller mobbade när jag gick i skolan

24 Sep 2006
↗ till inlägget

@ Megaklumpen: Jag är Skejtare. Men jag är hederlig och snäll. Är inte mobbad. Har aldrig varit det heller.

mjo jag vet att du e hygglig..förlåt om jag fick det att verka som om alla skejtare e sånna puckon som dem på min skola!Men dem e verkligen totalt körda!

Nej jag mobbas inte i skolan

28 Sep 2006

Svar: Jag varken mobbar eller bli mobbad själv i skolan ;)

20 Oct 2006

Jag har aldrig blivit mobbad eller mobbat nån

om man ska dela upp det i två grupper, mobbare och de som blir mobbade, så ör jag mer mobbare, men de är nog de flesta. lixom , vem slår inte nån sjua lite då o då ;)

21 Oct 2006

Om jag skulle bli mobbad jag skulle gå till mina vänner och snacka skit om den personen som mobbar mig :angry:

22 Oct 2006

Vizzkazz: Jag gör inte? ;S

Jag har aldrig blivit mobbad, då jag alltid varit den som bara är normal. Aldrig varit populär, men samtidigt aldrig varit mobbad.

Inte blivit mobbad, och mobbar ej. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in