Vad har ni för filmer i er psp?
Psp
jag har bara spider man 2
i har ja transporter 1 och 2 och några fullfrys avsnitt och sedan några kortfilmer roliga :D o sen har ja spiderman 2 på umd
Spiderman 2, SWAT och Alien vs Prediator. Man får Spiderman 2 gratis när man registrerar sin psp. :D
Jag har Kill Bill 1 och 2 ,Spider-Man och House of flying daggers. Sen laggar jag in filmer då och då som jag laddat ner :D
coolt ska köpa en psp och läga in massor av viva la bam avsnitt man kan ladda hem dom på google video :cool: man trycker bara på filmen och sen download och sedan väljer man psp :cool: ir
Mean Girls och Spider Man 2. Verkar som alla har regestrerat sig
på deras hemsida!
Asså, varför köpa filmer till PSP?
Bättre att köpa dom på DVD.
Jag har fantastic four:)
Om du köper på dvd måste du ju föra över dom till datorn och sedan till din PSP.......
Köper du till UMD så är det bara att sätta in skivan och köra :)
Spide man 2, men jag köper inte på psp:n, ska börja med d mycket bättre..
↗ till inläggetSpide man 2, men jag köper inte på psp:n, ska börja med d mycket bättre..
Alien vs predator skönaste filmen
Spiderman2, fick den när jag reggade min PSP.
↗ till inläggeti har ja transporter 1 och 2 och några fullfrys avsnitt och sedan några kortfilmer roliga :D o sen har ja spiderman 2 på umd
Vilken hemsida? kan man registrera sej och få spiderman 2?
Jag har bara bad boys1. Kollar faktiskt inte så mycket på film. Spelar mest.
↗ till inläggetyourpsp.com. Tror de inte har några spider man2 filmer kvar. Är inte säker.i har ja transporter 1 och 2 och några fullfrys avsnitt och sedan några kortfilmer roliga :D o sen har ja spiderman 2 på umd
Sillent hill, Spiderman 2