Jag spelar halo2 nu jag vill ha ett bra fusk/tips!!! :cool:
Halo 2
om du hittar en döskalle ta den EJ du ser inte sikter eller hur mycker skott du har eller vilket vapen du håller i:S skit jobbigt!!! Hittat 1 :P
Tack B) :medieval: :rambo: :gitarr:
Alla får ju göra som dom vill men jag tycker personligen att man ska klara Halo 2 utan fusk(om det finns nåra) och tips för det är så lätt
:D ett tips fast kanske inte ett tips men iallafall. på metropolis banan med bron och det så kan man gå på dom där linliknandesakerna som går som en båge över bron jag har pröva på en det finns 4 stycken 2 på varje sida man går över den när man har kommit till det feta hindret mitt uppe på dom två bågarna längst nort så ska man hoppa till vänster sen kan man glida ner till bron igen det är lite riskabelt att man ramlar ned men det e bra om man kör på typ legendary får då slipper man möta en massa ghost.s men det kommer covernant skäpp så se till att ha bazzoka(rocket lancher) och sjuta på!! :D
ett annat är att försöka sno en bashee det e kul att åka runt i den på samma bana
Något roligt att testa:
Kör en bana där man kan få tag i en Ghost, ta den och försök köra på motståndarna. :P
Eller kör Ghostrace mot en vän i multiplayer läget :P.Halo 2 är inte bara ett action spel :D.
Halo 2 kan vara allt från Racing, fighting, fridrott, skjutarspel m.m :lol:
friidrott?Halo 2 kan vara allt från Racing, fighting, fridrott, skjutarspel m.m :lol:
Längd i granatkastning :D.Resultatet skiljer du var du ser explosionen :P.
LoL!
Men som sagt du ska klara ut spelet utan fusk sen kan du göra som du vill.
Boxning?
Cool sida Steezy
MAn plockar upp en plazma gun och bara går runt och slås det är as kul.
↗ till inlägget...LoL!
Men som sagt du ska klara ut spelet utan fusk sen kan du göra som du vill.
1. det finns inga fusk
2. det som närmast kan kallas fusk är skulls...
3. jag blir F*N SUR PÅ ERA JÄKLA N00bs!
:( i hate n00bs...
men du har ju också vart n00b nån gång elr hur..
Jag är n00b XD
Men jag älskar halo
Ta ett fordon och krocka sönder den andras fordon.
Eller ställ en Wraight på en stor yta och kör så fort du kan på den och tävla om vem som gör coolast stunt ;).
Riktigt roligt.
[EDIT] Det går bäst med Ghost ;).
Det låter kul det med wraithen det ska jag testa.