💬
Logga in
Fuska.se

16 Dagar Kvar?!?!?! O.o

8 svar · startad

Det står att jag ska aktivera windows inom 16 dagar ,Varför står det det? Jag installerade windows med min förra dators recovery cd... MEN! nu står det att jag ska aktivera den(det har gjort det ett tag nu)...och jag har provat koden som stog på min förra "burk" vart står koden???

↗ till inlägget

Det står att jag ska aktivera windows inom 16 dagar ,Varför står det det? Jag installerade windows med min förra dators recovery cd... MEN! nu står det att jag ska aktivera den(det har gjort det ett tag nu)...och jag har provat koden som stog på min förra "burk" vart står koden???

Ignorera meddelandet.

Vänta och se vad som händer om 16 dagar. :P

Titta på " burken " på baksidan och framsidan,

granska den noga svaret finner du till slut.

Nivå 2 · Novis

Vi hade samma problem men du har dni dell dator om ni har ring till dom för då e de nå fel men dom skickar en reparsons skiva

↗ till inlägget

Vi hade samma problem men du har dni dell dator om ni har ring till dom för då e de nå fel men dom skickar en reparsons skiva

Hmm... Jag Har bantorgetdata :P http://www.bantorgetdata.com/detail.php?pr...id=377&CatID=76

Senast ändrad:

Har du en bantorgetdata?, Okej.

Klicka HÄR för att få telefonnumret till supporten.

Nivå 2 · Novis

du kan inte använda samma recovery skiva för att installera om en annan dator...du måste skaffa en ny...sry

Aktivera via telefon, du kan hitta koden på baksidan av burken (kolla noga ÖVERALLT) ;)

Nivå 1 · Novis

Du kan ju inte använda samma recovery skiva du måste köpa en ny :S sorry :S

6 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

vilken är det: 95, 98, 2000, xp home, xp proffessional, xp media, visita?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in