💬
Logga in
Fuska.se

Hur Oftade Blir Ni Healade I Bg

20 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

jag ska göra en warrior nu och vet inte om jag ska vara hord eller alliance men iaf bg är nåt som jag ser i fram mot och det är ju meningen att healen ska heala tanken men inligt många så healar hord mera en alliance är det så hur ofta blir ni healade i BG

Nivå 3 · Lärling

Haha, vilken j*vla fråga. :P

Nivå 4 · Lärling

tja... om det finns någon healer alls i BG (som det faktist inte ofta finns) så försöker dom ofta heala hela tiden en warrior som ger sig på någon twink eller 2... speciellt druid som gör 3 olika healing spells hela tiden dom är total pwnage

7 av 10 gånger blir jag healad.

seriöst, i wsg o ab healar jag bara om warriorn verkligen skyddar mig, annars. MINDBLAST FTW!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hög rank/mest frags/bäst eq = mest healing.

Kommer du som rank 2 med random eq och knappt klarar av att döda någon så får du inte så mkt healing.

↗ till inlägget

jag ska göra en warrior nu och vet inte om jag ska vara hord eller alliance men iaf bg är nåt som jag ser i fram mot och det är ju meningen att healen ska heala tanken men inligt många så healar hord mera en alliance är det så hur ofta blir ni healade i BG

Alltså brukar man organisera en raid så blir man healad oftast tror jag. Men är det bara så att folk kommer in utan och känna igen varandra så blir man inte så ofta. Oftast blir jag healad när jag tar flaggan.
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Haha, vilken j*vla fråga. :P

att du alltid ska vara så katig =@
Nivå 3 · Lärling

Jag blir aldrig helad :S

11 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

Det var inte meningen att du skulle ta illa upp.

Nivå 6 · Fuskare

Ja, inte healar alliance iaf....

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Det var inte meningen att du skulle ta illa upp.

det är bara att detta var inte första gången
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

jag säger bara så här... gör en priest på puplic test så får ni se hur OTROLIGT roligt det är att heala i BG (total ironi)

Nivå 3 · Lärling

fastän där e en massa priests i bg så blir jag aldrig helad :D

Nivå 4 · Lärling

blir alldrig healad bara när jag har flaggan spelar warlock lvl.21 nu ska göra han te 29 Men priestarna blir alltid attackerade först så dom attackerar nog bara tebax o inte hinner heala :S ''heter dontattackme'' om någon har sett mig i bg ^^

15 Oct 2006
Nivå 6 · Fuskare

en "n00b-fråga" lite off-topic, får man honor om man döadr i bg? =O vet bara lite om spelet, o provat till lvl 15~.. men om man får honor om man dödar, e de inte liite tråkit för priests o hela då?

Nivå 6 · Fuskare

jo, man får honor i bg!

Nivå 6 · Fuskare

Brukar inte få särskilt många heals i PuG (pickup-group) BGs, men såklart man blir helad i premades! :)

18 Oct 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Teama med Paladin ftw :P Man blir helt Unstoppoble.

20 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

Men ändå ibland kan man ju bli helad om man e mycket skadad och håller på att dö tex.. :D

16 Nov 2006

blir typ aldrig healad......dumma priest bara farmar hk´s.. :evil:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in