Vilken film tycker du är den sämsta någonsin? Motivera här.
Sämsta Film?
Definfitivt Apocalypse Now, det ska vara en action/krigsfilm men det händer typ inte ett skit...... Kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om, men jag minns att handlingen är ganska mysko......
Typ nån musikal om det heter så,det var e stumfilm ingenting hände! Man såg bara en kille springa hit och dit. <_<
Brokeback mountain är allmänt äcklig. Plus att handlingen sög så det blir den.
Jag vet inte men denna tråd är nog den sämsta tråden någonsin :)
Jag kommer nog bli hatad för detta men...
...Matrix
Den första King kong filmen är i särklass sämst.
Click, helt totalkass bara!
King Kong är ju bra.. Den är trotsallt gjord på 30-talet.. En av de sämsta är nog Star Wars episode I
Fire And Ice är väldigt kass.
↗ till inläggetDefinfitivt Apocalypse Now, det ska vara en action/krigsfilm men det händer typ inte ett skit...... Kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om, men jag minns att handlingen är ganska mysko......
wow, vad är det jag hör, filmen är ju en klassiker, Apocalypse Now Redux, förlängda versionen av filmen är ännu bättre.
Allt med Systrarna Olsen (stavning?) är bara skit, och i princip alla svenska flimer är skit dem med...
Jag skulle nog säga någon film med Ben Affleck typ Paycheck eller någon annan skitfilm. Den största och självklara anledningen är Ben Afflecks talang, inom skådespeleri. Han är ju skitdålig, men ändå så lyckas han någorlunda som skådespelare.
Jag tycker Lost In Translation är väldigt dålig,det hände inte mycket men den var lite rolig då och då.Men bortser man från det så var den ganska dålig.
Dune
Alexander med Collin farrel, den är för lång och jäkligt tråkig men längtar bara tills slutet
Skojar du med mig? Lost In Translation är otroligt bra. Bill Murrays stil är bara för grym.
Click, den ska tydligen vara en komedi, det är den inte....
Star Wars Episod 1 , ett ord: Jar Jar Binks
↗ till inläggetSkojar du med mig? Lost In Translation är otroligt bra. Bill Murrays stil är bara för grym.
Jag håller med...och visst är Scarlett snygg??
Den Nya Zeeländska skräckfilmen The Locals var verkligen skitdålig. Jag hade ganska stora förväntningar på den men jag blev rejält besviken.
Sk8ter boys....