är det nån som kan några koder till pokemon emerald så skriv de :P det ska vara gameshark eller codebreaker :D
Gameshark Eller Codebreaker Koder
Bläddra till kategorien GameShark. Välj sedan vilket spel. Kom ihåg att du måste aktivera din GS med koden som heter (M).
tack men dom koder funkade inte :( :(
↗ till inläggetVisst du spelar GBA på data. Här är en sida med COODEBREAKER koder och alla funkar det finns teleport koder ocksåär det nån som kan några koder till pokemon emerald så skriv de :P det ska vara gameshark eller codebreaker :D
tack så mycke :D
↗ till inläggetDet var så lite visst du spellar gba på datan eller hur för där finns det codebreaker och gamesharktack så mycke :D
game shark suger!!!!!
ska du säga du vet säkert inte ens vad det är för något
↗ till inläggetexakt :angry: men jag vill ha en men kan någon säga hur den ser uttska du säga du vet säkert inte ens vad det är för något
↗ till inläggetsök på webbhalen. com jag reklamar inte okska du säga du vet säkert inte ens vad det är för något
de har inte ;) det är väldigt svårt och få tag i i sverige
↗ till inläggetjag håller med digde har inte ;) det är väldigt svårt och få tag i i sverige
här är jag igen ber om hjälp igen fat nu vill jag har gameshark/codebreaker till fire red :D :D
↗ till inläggetgame shark suger!!!!!
Nu ska vi inte glømma att ni lever i ett fritt land.(Ja,ni,jag lever i Danmark ju.)
↗ till inläggetdet finns inte till datrorn när man spelar FR/LG sorry :evil:här är jag igen ber om hjälp igen fat nu vill jag har gameshark/codebreaker till fire red :D :D