Jag tänker inte ändra så att de finns med om ni inte vill det.Så BTT nu ^_^
Fånga Alla Legendariska Pokemon!
Du sa fel om artciuno. Den är inte på samma ö som blaines gym utan på den ön som är höger om blaines stad. Är det inte hoho som ash ser i första avsnittet när han säger att han har sett en pokemon han inte känner igen.
Jag tror att det är mew.
Men innan Ash går till hoeen ser han ho-oh.
↗ till inläggetJag tror att det är mew.
Men innan Ash går till hoeen ser han ho-oh.
Jag har för mej att det var en fågel.
Mam har sett Ho-oh 2 eller 3 gånger, första gången riktigt i början, en till gång när Ash ska till Hoenn(då frågar han till Pikachu om han komihåg första gången dom såg den) och jag har för mig att Ho-oh har synts en gång till, Mewtwo minst 1 gång och Moltres var ganska sjävklar när den uppenbarade sig i pokéligan + att man har sett Moltres, Articuno och Zapdos på bild en gång. Det är allt jag vet om legendariska i animen
Hur som helst.Säger de ändå att de är legendariska.
Vad skulle ni säga om ni mötte en tränare i spelet mer zaptos och vad skulle ni säga om ni mötte en med kapotops?
jag skulle sagt LOL? :huh: <--- Jag.
Om du mötte en med zapdos eller??
Om du mötte en med kapotops då?
på båda.
↗ till inläggetJag skulle kanske ta detta som fusk,eller?
Näe du ska nog ta det som en guide
Jaja åter till ämnet..
Jag har ett problem, varför kan jag inte fånga Raikou med en great ball ;)
Det blir å stå att jag missar den.
Det går på tur och otur,ha en pokemon med mean look eller spinder web och gör att han inte kan smita.
jag fångade alla, men raiko var svårast, han använde jag klonad masterball på xD
:D fångade han med fast ball :D
Men har var faktiskt svår att fånga, det kan jag hålla med om..
BTT nu :angry: .
Men lol det e så klart att dom INTE e dom e ju knapt kända i världen. =P :meddum:
↗ till inläggetOm jag får fråga, vilka menar du?Men lol det e så klart att dom INTE e dom e ju knapt kända i världen. =P :meddum:
tror han menar kabuto,aerodactyl och dom.
Då finns det ett bra svar på det...Dom är ju utdöda så då är dom nog inte så väl kända..
man kan ju klona