varför har ni just den bilden ni har som visnigsbild?
jag har min bild för att jag älskar storvreta innebandy och spelar i ett lag i klubben :P
varför har ni just den bilden ni har som visnigsbild?
jag har min bild för att jag älskar storvreta innebandy och spelar i ett lag i klubben :P
Min bild är på min maplekaraktär Femman, den är min sämsta.. men min sexigaste. X'D
↗ till inläggetvarför har ni just den bilden ni har som visnigsbild?
öh menar du avatar ? isåfall har du ingen -.-
Jag vann Fuskaveteranerna säsong 1 och har avataren för att skryta. B)
skifftar avas ofta,just nu har jag den här
Har bara min bild för att det är kul :gitarr:
ha menar troligvis bilden som man kan ha som visas längst upp till höger i ens presentation -.-'
Själv har jag ingen sånn :P
bara tog nån visningsbild
Gammal skit bild, har inte orkar ändra.
För tillfället e det en bild på en Keeshond.
För att Martin är grym.
hmmm,internett hackade nog,valde den,men nu fungerar det :P
För att Miniman / Miman gjorde den.
Ska nog byta den eftersom mitt förra kända namn står där ;)
För att jag gillar Zelda B). Egentligen var det tänkt att använda den på ett annat forum, men blev helsnygg B)
för att det är en stor historisk händelse som folk måste påminnas om
Vet inte gillade Sweety på Jamba reklamerna som brukade vara på Ztv därför heter jag Mini_Sweety :P
En bild jag gjorde till en i en avatävling, men så gillade personen i fråga inte den, så då tog jag den sj ist^^
↗ till inläggetDet var väl i Killzone95 tävling va?En bild jag gjorde till en i en avatävling, men så gillade personen i fråga inte den, så då tog jag den sj ist^^
Jag har denna för att jag saknar Sandkaka :(
↗ till inläggetEn bild jag gjorde till en i en avatävling, men så gillade personen i fråga inte den, så då tog jag den sj ist^^
japp^^
Ska nog byta bild snart..
Håller på me en bild som verkar bli rätt najs :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in