Om det hade varit en människa som såg ut som samus i shopen till salu istället för wii hade jag slått ner alla i kön i stockholm och gått först! :evil:
nån som håller med?
:P
Om det hade varit en människa som såg ut som samus i shopen till salu istället för wii hade jag slått ner alla i kön i stockholm och gått först! :evil:
nån som håller med?
verkligen inte :blink:
O___o Kan du formulera om frågan?
Vadå, sålde de en människa som såg ut som en wii? o.O
....
lite sega? :huh:
:huh:
:huh:
du skriver lit dåligt man fattar inge
Vad snackar du om, Ravenger? :blink:
Menert, man fattar nada :blink:
:blink: :blink: :blink: :blink:
O__________o
o___________________O
↗ till inläggetAlltså jag förstår inte alls vad du menar. Inte ens när jag försöker, och då är det illa. Menar du att det var någon som hade varit utklädd till Wii. Och om det i stället hade varit någon som hade varit utklädd till Samus så hade du slagit ner alla i kön?:blink: :blink: :blink: :blink:
O__________o
o___________________O
Han menar nog som du sa, utom det om att någon var utklädd till Wii (undrar hur det skulle se ut :rolleyes: )
Så om någon hade varit utklädd till Samus. Så hade han slagit ner alla i kön? Varför?! För att titta på Samus? Varför hade det stått massa folk i kö? Skulle det stå en samusklädd person och sälja Wii?
Hjälp mig förstå. o_0
Jag tror att han menar att om de skulle sälja en människa som som ut som Samus, i stället för Wii, så skulle han slå ner alla i kön i Stockholm och ställt sig först.
men varför köpa en människa som ser ut som samus asså Wii e fett mycke bättre en en utkläd gubbe
Tror killen var morgontrött alt. hög när han skrev detta. Verkar ju inte ens kunna förklara sig med mer än o____________O och :blink:
Tog ett tag att fatta vad du mena >______>
Byt ut Wii mot Samus.... så menade han... Fast jag tror att jag hade sprungit hem istället...
EDIT: Läste lite fel.... lol
↗ till inläggetfattar noll :blink: :meddum:Om det hade varit en människa som såg ut som samus i shopen till salu istället för wii hade jag slått ner alla i kön i stockholm och gått först! :evil:
nån som håller med?
Fattar inget O________________________________o
↗ till inlägget..!..Tror killen var morgontrött alt. hög när han skrev detta. Verkar ju inte ens kunna förklara sig med mer än o____________O och :blink:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in