💬
Logga in
Fuska.se

2400kr Att Slösa

11 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hejsan! jag har fyllt år och och haft julafton nu i december så jag har nu 2400 spänn, Någon som har någon idé vad man kan köpa? Kanske tänk köpa gears of war? och isåfall kan man köra de på coop? :D blir roligare då, köper också en handkontroll! men kom med förslag! jag har oblivion,GRAW och kameo

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja,köp GoW!Man kan köra

co-op också.Det är roligt.

Jag har ungefär lika mycket

pengar som dej,men jag sparar

till ett Wii. :(

1 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

jaa, nog hinner du spara. det kostar ju inte mer än 2600 och nästa leverans är ju någon gång i januari...

Vet inte vad co-op är för nåt men du borde köpa Gears of War och Dead Rising :) Call of Duty-spelen är roliga också.

Nivå 4 · Lärling

Köp Gow saints row dead rising call of duty 3

Dom är bra :D

Nivå 7 · Fuskare

ja köp GoW det e askul..men lite föt kort men det e askul o varva det på insane..xD

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vet inte vad co-op är för nåt men du borde köpa Gears of War och Dead Rising :) Call of Duty-spelen är roliga också.

Co-op är en förkortning av ordet Cooperative och det betyder på svenska typ samarbete.
4 Jan 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hejsan! jag har fyllt år och och haft julafton nu i december så jag har nu 2400 spänn, Någon som har någon idé vad man kan köpa? Kanske tänk köpa gears of war? och isåfall kan man köra de på coop? :D blir roligare då, köper också en handkontroll! men kom med förslag! jag har oblivion,GRAW och kameo

köp gudfadern !! :cool:

7 Jan 2007

Köp Saint row och GoW! :cool:

Nivå 7 · Fuskare

Splinter cell double agent är askul.. ;D

Nivå 7 · Fuskare

Har hört att Cod 3 ska vara kul B)

Nivå 7 · Fuskare

jag har det o tycker dt e sådär..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in